سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر رئیس جمهور به استان مرکزی دستورکار شورای اطلاع رسانی استان مرکزی

در جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی پیرامون مهمترین مسائل سفر قریب الوقوع ریاست جمهور به استان مرکزی تبادل نظر شد.

سی هفتمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با موضوع مهمترین مسائل در خصوص سفر قریب الوقوع ریاست جمهور به استان مرکزی تشکیل شد.

دلشادی، دبیر شورای اطلاع رسانی استان مرکزی در حاشیه این جلسه مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

در این جلسه مهمترین نکات بررسی شده و خط و مشی سیاست گزاری کلی در رابطه با فعالیت رسانه‌ها مطرح شد تا اولویت‌های واقعی استان مرکزی و ظرفیت‌های مغفول مانده حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... را بتوان در این سفر معرفی و منعکس کرد.

رسانه‌ها باید انسجام خود را در بیان اهم مطالبات مردمی مطرح کنند و مهمترین ماموریت فرمانداری‌ها به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها در این سفر، دسته بندی مطالبات مردمی در ۴ محور است تا با کار کارشناسی در سفر عرضه شود.

آنچه مردم نیاز دارند در حال احصا است که همان نیاز‌های اصلی جامعه است که در سفر عرضه می‌شود و امیدواریم مصوبات راهگشا و کارگشایی در این سفر در استان را شاهد باشیم.

نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی هم در جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

رسانه‌ها به ظرفیت استان و معرفی و اولویت‌های آن تمرکز کنند و این سفر را به عنوان یک فرصت ببینند و انسجام رسانه‌ای نشان از هم افزایی رسانه‌ها است.

مشکلات بخش کشاورزی در این سفر باید مورد بررسی قرار گیرد و باید مشکلات در این زمینه احصا شود والبته باید مشکلات استان با توجه به سفر ریاست جمهوری به استان دسته بندی شود و نقاط قوت و ضعف باید بررسی شود.

در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی فرمانداران باید مشکلات حوزه‌های خود را دسته بندی کنند تا وزیر مرتبط برای موضوع برنامه ریزی کند و در جهت رفع آن مشکلات اقدامات لازم انجام شود و باید راهکار‌های تکمیل پروژه‌های نا تمام بیان شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.