سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز ۵۴۵ نانوایی به سیستم کارتخوان هوشمند در چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: از تعداد ۸۱۳ نانوایی فعال در استان، تاکنون ۵۴۵ مورد به سیستم کارتخوان هوشمند مجهز شده است.

آقای تقی زاده گفت: طرح هدفمند سازی و مردمی کردن یارانه‌ها در حوزه آرد و نان نزدیک به یک ماه است که در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

هدف از اجرای این طرح نظارت بر نحوه و میزان فروش نان در نانوایی ها، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و فروش غیر قانونی آرد و افزایش کیفیت نان در استان است.


بیشتر بخوانید


درحال حاضر نزدیک به ۸۱۳ نانوایی نوع یک و دو در سطح چهارمحال و بختیاری فعال و از این تعداد ۵۴۵ نانوایی به سیستم کارتخوان هوشمند مجهز شدند.

بانک‌های عامل تدابیر لازم را جهت تسریع در اجرای طرح هدفمند سازی و مردمی کردن یارانه‌ها در حوزه آرد و نان اندیشیده اند و به همین منظور با راه اندازی برنامه کاربردی تلفن همراه و یک کد دستوری مسیر خرید نان مردم را آسان نموده اند.

مردم چهارمحال و بختیاری می‌توانند از این دو طریق نیز پس از پرداخت هزینه نان مورد نیاز خود، آن را از نانوایی مربوطه تحویل بگیرند.

نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در نانوایی‌ها در راستای اجرای طرح هدفمند سازی و مردمی کردن یارانه‌ها و به منظور افزایش کیفیت نان انجام می‌شود و تأثیری در بحث کمبود آرد نخواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.