سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمن در کمین نابودی ولایت فقیه و فرهنگ شهادت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دشمن به دنبال آن است که دو بال نظام اسلامی یعنی ولایت فقیه و فرهنگ ایثار و شهادت را کمرنگ کند.

طالبی در نشست پیگیری مصوبات شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان جنوبی گفت: دنیای استکبار پس از ۸ سال دفاع مقدس نشستی را با حضور سران آمریکا و اروپا در هامبورگ آلمان تشکیل داد تا چرایی مقاومت مثال زدنی ایران اسلامی را با وجود توطئه‌های فراوان، آسیب شناسی کند و نتیجه آسیب شناسی‌ها نشان داد که مردم در نظام اسلامی پشت سر، ولی فقیه هستند و تا زمانی که این رهبر در ایران اسلامی وجود داشته باشد و مردم به ولایت فقیه معتقد باشند، امکان ضربه زدن به نظام وجود ندارد.

او گفت: با وجود جنگ سخت، ترور، کودتا، جنگ‌های قومی و قبیله‌ای، و... نظام اسلامی توانست بر همه توطئه‌ها غلبه کند که از جمله عوامل ایستادگی نظام جمهوری اسلامی این است که مردم مسلمان ایران شهادت را سعادت می‌دانند و تا زمانی که این فرهنگ در بین شان وجود دارد، دشمنان نمی‌توانند اقدام خاصی بر ضد این کشور انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار توفیقات و بیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی را از برکت خون شهدا دانست و گفت: وظیفه همه ما در دستگاه‌های اجرایی این است که با تمام امکانات در دسترس، به طور ویژه برای تقویت هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

طالبی گفت: اولویت نامگذاری معابر در شهر‌ها و روستا‌ها با نام شهداست و در جلسه نامگذاری خیابان، کوچه‌ها و میادین که توسط شهرداری برگزار می‌شود، نماینده فرمانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگان باید حضور داشته باشد.

او بر تأمین اعتبار مورد نیاز چاپ کتاب وصایای شهدای استان نیز تأکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.