سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعمیرات اساسی در سیستم انتقال غلات در بندر امام خمینی (ره)

تعمیر اساسی یک دستگاه استراتژیک تخلیه غلات با عنوان تجاری "آنلودر برگا ۱۰۰۱" با تکیه بر توان متخصصان داخلی و همت مهندسان بومی انجام شد

آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: تعمیرات اساسی آنلودر برگا ۱۰۰۱ انجام و این دستگاه به چرخه بهره برداری در بندر امام خمینی (ره) برگردانده شد و موجب جلب رضایت صاحبان کالا، افزایش نرم تخلیه، جلوگیری از اتلاف و ریزش‌مواد و کاهش ضریب خارج از سرویسی تجهیزات شد.

آقایی می گوید: این نوع تعمیرات سازه‌ایی از پیچیدگی‌ها و محاسبات بسیار دقیق شامل همترازی داکت‌ها، زنجیر‌ها، سیستم گیربکس و خطوط انتقال غلات برخوردار بود که تحت نظارت معاونت فنی و نگهداری به تولیت "اداره تجهیزات خشکی" این اداره کل با کیفیت مطلوب انجام شد.

به گفته او با تلاش‌های صورت گرفته در واحد فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان مدت زمان تعمیر این پروژه مهم حدود ۱۰۰ روز و ۳۵۰۰ نفر ساعت با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال یا موفقیت کامل به سرانجام رسید.

آقایی گفت: از زمان بازگشت این دستگاه به چرخه بهره برداری منطقه اقتصادی بندری امام خمینی (ره) مدت زمان تخلیه کالا‌های اساسی از کشتی‌ها با شتاب و بهره وری بیشتری همراه شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.