سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام:

مشکل تامین آب بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام رفع شد

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: مشکل تامین آب بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام در کمتر از ۲۴ ساعت رفع شده است.

علی اکبر بسطامی عصر سه شنبه در آیین افتتاح خط لوله انتقال آب بیمارستان و اتصال آن به شبکه اصلی اظهار کرد: با پیگیری‌ها و تلاش‌های نمایندگان و مسئولان استانی مشکل بی‌آبی بیمارستان رازی رفع شده است.

او گفت: بالاترین نیاز انسان‌ها، نیازهای امنیت و سلامت هستند و دانشگاه علوم پزشکی هم به لحاظ تامین سلامت و امنیت روحی و روانی جامعه نقشی بی‌بدیل دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: بیمارستان رازی یکی از بیمارستان‌های گسترده و با تجهیزات مناسب در سطح استان است که می‌تواند مشکلات حوزه درمان استان را برای سال‌های متمادی رفع کند.

نماینده ایلام با اشاره به تنش آبی شدید استان اظهار داشت: در روزهای اخیر که با وزیر نیرو در این رابطه دیدار داشتیم و ضمن تشریح این مسئله، خواستار توجه ویژه و مساعدت وزارت نیرو در مسئله چالش بی‌آبی استان شدیم.

بسطامی با تمجید از عملکرد جهادی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و آب و فاضلاب استان گفت: به رغم مشکل بی آبی موجود، مشکل تامین آب بیمارستان در کمتر از ۲۴ ساعت رفع شد و این امر نشان داد که اگر در کنار هم باشیم و صمیمانه و صادقانه برای رضای خداوند و مردم شریف استان کار کنیم، مشکلات و نارسایی‌ها هم رفع خواهند شد.

او گفت: در جلسه با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، مقرر شد مشکل برق بیمارستان را رفع و همچنین برای رفع مشکل فاضلاب بیمارستان نیز این اهتمام و اراده وجود دارد و در وقت مقرر انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.