سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی و گره‌گشایی از مشکلات ۶ طرح سرمایه گذاری در فارس

در جلسه حمایت از سرمایه گذاری استان، مشکلات شش طرح سرمایه گذاری فارس با حضور استاندار فارس بررسی و رفع شد.

دویست و دهمین جلسه «حمایت از سرمایه گذاری» استان با حضور دکتر ایمانیه استاندارفارس، مدیران و کارشناسان سازمان‌ها به موضوع بررسی ۶ طرح در زمینه‌های رفاهی، خدماتی و گردشگری پرداخت.

اولین دستور کار، احداث مجتمع گردشگری عمومی در شهرستان بوانات با مساحت ۶۳۰۰ متر مربع یا حجم سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومان بود که درخواست صدور سند مالکیت برای اخذ تسهیلات داشت که پس از بررسی ها، مقرر شد پس از بررسی میدانی توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و تایید پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصد، روال قانونی سند توسط امور ارضی انجام شود.

احداث سفره خانه سنتی در شیراز که نیاز به تامین برق سه فاز داشت در این جلسه مطرح شد که مقرر شد نماینده شهرداری شیراز، برق و استانداری طی بازدید میدانی مکان مناسب جهت احداث پست برق را پیدا کنند.

تبدیل مجوز یک طرح سرمایه گذاری واقع در اکبر آباد شیراز از رستوران سنتی به هتل آپارتمان مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد اداره کل میراث فرهنگی استان درخواست کتبی سرمایه گذار را برای تغییر کاربری به کارگروه زیربنایی برای بررسی ارسال کند.

تخلفات یک طرح سرمایه گذاری به دلیل ساخت و ساز غیرمجاز در حریم شهر یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه بود که پس از بررسی‌های کارشناسی به کمیسیون ماده ۱۰۰ واگذار شد.

ایجاد دور برگردان در مجتمع گردشگری در محور سپیدان و هماشهر مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد در صورت تایید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پروژه اجرا شود.

گفتنی است، جلسه «حمایت از سرمایه گذاری» استان هر هفته با حضور دکتر ایمانیه نماینده عالی دولت در فارس برای تسهیل در امر سرمایه گذاری و حل مشکلات سرمایه گذاران درتمامی بخش‌ها تشکیل می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.