سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش‌آموزان محروم آذربایجان‌غربی خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: دانش‌آموزان مناطق محروم و روستایی استان با استقرار کانکس‌های مجهز خدمات رایگان دندانپزشکی دریافت می‌کنند.

جواد جنگی گفت: کانکس سیار خدمات دندانپزشکی (به جز عصب کشی) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در مناطق محروم و روستایی از ۲۰ تیر تا ۱۲ مرداد در چهار شهر استان راه‌اندازی می‌شود.

او با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت دهان و دندان در استان می گوید: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان تیم‌های دندانپزشکی از ۲۰ تا ۲۹ تیر در شهرستان پیرانشهر، یک تا پنج مرداد در تکاب، ۲۲ تا ۳۱ مرداد در چالدران و هشت تا ۱۲ مرداد در ارومیه مستقر می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: احداث ۳۰ چمن مصنوعی در مناطق آموزشی در دستور کار است که اعتبار لازم آن تامین شده و مسوولان ارزیابی استان بر پیشرفت کار نظارت ویژه خواهند داشت.

او با بیان اینکه در قالب طرح شهید خرازی مقرر شده تا روز‌های پنجشنبه و جمعه سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش به صورت رایگان در اختیار مادران، دختران، پسران و پدرانشان قرار گیرد، گفت: برای تامین هزینه‌های جزیی این طرح ۵۰۰ میلیون ریال به حساب مناطق واریز شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: طرح شهید هادی در راستای برگزاری مسابقات ورزشی در استان اجرا می‌شود، چون در ایام پسا کرونا بحث عدم تحرک فرهنگیان و دانش آموزان مطرح است این طرح به اجرا در می‌آید تا برتحرک آنان افزوده شود.

جنگی می گوید: فعالیت کانون‌های درون مدرسه‌ای و برون مدرسه‌ای نیز پیگیری می‌شود و تعهد استان بر فعالیت ۶۰۰ کانون ورزشی در طول سال تحصیلی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.