سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

وجود جناح‌ها و جریان‌های سیاسی باعث مطالبه گری می شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین وجود جناح‌ها و جریان‌های سیاسی را باعث ایجاد امید آفرینی و مطالبه گری در جامعه دانست.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی به مناسبت روز قلم و در نشست با اصحاب رسانه استان گفت: این روز شایسته بهترین تبریکات است چرا که خداوند در نخستین آیات قرآنی به قلم سوگند یاد کرده است.

 با توجه به اینکه ذات همه انسان‌ها با کرامت پیوند خورده به همین سبب بایستی سعی و تلاش داشته باشیم تا این عنصر و اکسیر را در جامعه بیش از پیش نشر و توسعه دهیم.

 اگر جامعه به سمت و سوی یک صدایی و تک حزبی پیش برود بدون شک با چالش‌های فراوانی روبرو خواهیم شد تا جایی که شاه نیز می‌خواست تا همه مردم تنها به عضویت حزب رستاخیز آن زمان درآیند و همین گرایش نیز زوال و نابودی وی را فراهم آورد.

وی وجود جناح‌ها و جریان‌های سیاسی را باعث ایجاد امید آفرینی و مطالبه گری در جامعه دانست و گفت: یک صدا بودن جامعه می‌تواند خطرناک باشد و به همین جهت است که بایستی فریاد جوانان عدالت خواه را بشنویم و در عین حال نیز براساس اصول و مبانی دینی و انقلابی خود، بیانات رهبر معظم انقلاب را نیز جدی گرفته و مخالفت با آن را نیز مخالفت با دین و خدا می‌دانیم.

 جهاد تبیین که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان یک فریضه واجب، فوری و همگانی مطرح شده را باید جدی بگیریم و در این راه جنایت‌هایی که از سوی آمریکاییان در اقصی نقاط جهان صورت می‌گیرد را بازنشر داده و به اطلاع همگان برسانیم.

 به گفته ایشان ما امروز در برابر جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن قرار داریم و آنان می‌خواهند تا با معترض ساختن مردم، جامعه را ناامن کنند و به همین خاطر نباید حرف و سخن نابجایی زد که به زیان مردم و جامعه باشد.

هرچند این روز‌ها خطر آب استان و کشور را در معرض تهدید قرار داده و ما نیز آن را بسیار جدی گرفته ایم، اما نباید از موضوع جمعیت نیز غافل شویم تا جایی که آمار سالانه ۴۰۰ هزار مورد سقط جنین در کشور یک مصیب بزرگ محسوب می‌شود.

هرچند پدیده رانش زمین در استان قابل تامل است، اما موضوع فرونشست زمین، کمبود آب و ریزگرد‌ها موارد تهدید کننده جدی و مهمی هستند که بایستی از سوی رسانه‌ها مطرح و راهکار‌های موجود در این زمینه را نیز ارایه دهند.

در ابتدای این نشست برخی از اصحاب رسانه به بیان مسایل و مشکلات جامعه و استان پرداختند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.