سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان:

تصفیه خانه فاضلاب شماره ۳ شهرک صنعتی ارومیه آماده بهره برداری است

مدیر عامل شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: تصفیه خانه فاضلاب شماره ۳ شهرک صنعتی ارومیه آماده بهره برداری است.

حاتمی گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۳ ارومیه بعد از ۱۴ سال با ظرفیت ۱۱۰۰ مترمکعب به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

او می گوید: برای اتمام این پروژه ۲۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و با بهره برداری از این تصفیه خانه ظرفیت کل تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ارومیه به ۱۵۰۰مترمکعب در روز خواهد رسید.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۲۷ شهرک صنعتی در استان در حال بهره برداری و فعالیت هستند، گفت: بجز تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ارومیه، ۸ تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی نیز در سطح شهرک‌های صنعتی استان در حال بهره برداری است.

حاتمی در خصوص آخرین وضعیت بهره برداری ۸ تصفیه خانه شهرک‌های صنعتی استان نیز می گوید: مدول ۲ تصفیه خانه شهرک صنعتی خوی اخیرا تمام شد و در مدار بهره برداری قرار گرفت، همچنین قرار داد تصفیه خانه شهرک صنعتی بوکان و مهاباد نیز منعقد شده در حال اجرا هستند.

او گفت: امسال عملیات عمرانی۲ تصفیه خانه مدول دوم شهرک‌های صنعتی نیز شروع شده و مابقی در حال طی مراحل مطالعات است و در صورت تامین اعتبار تصفیه خانه مدول دوم و تصفیه خانه‌های جدید به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: تصفیه خانه شهرک صنعتی سردشت نیز در حال عقد قرار داد بوده و بیست و یکم ماه سال جاری پیمان کار آن برای شروع عملیات و اجرای طرح مشخص می‌شود.

حاتمی می گوید: از نظر وضعیت تصفیه خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی از بسیاری از استان‌های صنعتی جلو هستیم هرچند موظف هستیم برای تمامی شهر ک‌های صنعتی که پساب مجموع واحد‌ها به بالای ۳۰۰ متر مکعب در روز می‌رسد تصفیه خانه ایجاد کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Somayeh
۱۰:۰۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
خوب خدارو شکر -ببینیم انشاالله کی زمین های بهداری منطقه ۳ قراری فاضلابش کشیده بشه ?