سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۶ هزار مورد بازرسی از واحد های عرضه مرغ در کردستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: امسال ۶ هزار و ۲۶۷ مورد بازرسی از واحد‌های عرضه، کارخانجات خوراک دام و طیور و کشتارگاه های مرغ استان انجام گرفت.

پیمان اسکندری گفت: امسال ۲۲۷ مورد اقناع سازی مردم از طریق صدا و سیما، رسانه‌های مکتوب و مجازی، برگزاری ۶۳ جلسه قرارگاه امنیت غذایی با ۳۶۳ مصوبه در خصوص طرح مردمی سازی یارانه‌ها برگزار شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی کردستان با تاکید بر جلوگیری از خروج غیرقانونی قانونی کالا از کردستان گفت: تا کنون جلسات متعدد تنظیم بازار برگزار و هماهنگی و مکاتبات لازم با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی جهت جلوگیری از خروج غیرقانونی کالا‌ها از کشور بصورت جاساز در محموله‌های صادراتی و یا از طریق مبادی غیررسمی صورت گرفته است.

او می گوید: در خصوص نظارت بر وضعیت توزیع نهاده‌های دامی، اطلاعات مربوط به ۷۷۱ مورد دریافتی نهاده از طریق سامانه بازارگاه استخراج و جهت بازدید میدانی و صحت سنجی به مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان ارجاع و انجام شده است.

 اسکندری گفت: اکیپی مشترک برای رصد و پایش مستمر نهاده‌های دامی، پیگیری تامین و توزیع بموقع آنها، کنترل سامانه بازارگاه و سامانه شرکت پشتیبانی امور دام استان نیز انجام شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی کردستان از خرید و توزیع کالا‌های استراتژیک خبر داد و گفت: در خصوص روغن نباتی از طریق ۹ شرکت تامین کننده روغن استان، برای خرید تضمینی گندم، جذب و توزیع برنج و شکر نیز از طریق سامانه‌های تحت نظارت شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اقدامات نظارتی لازم صورت گرفته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.