سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزار «جشن وصال» در هفته ازدواج در استان سمنان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: مهمترین برنامه هفته ازدواج امسال، برگزاری «جشن وصال» است که در تمام شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

آقای علوی گفت: در «جشن وصال»، همسران برتر در حوزه‌های مختلف مانند دانشجو، کارگر، روستایی و عشایری، فعال اجتماعی و ورزشکار، بر اساس ویژگی‌های ممتازی که دارند شناسایی و تجلیل می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان می گوید: فعالان حوزه ازدواج، مانند خبرنگار، ائمه جماعات، پایگاه‌های بسیج، تهیه‌کنندگان صدا و سیما، خیران و خادمان تامین جهیزیه و کمک به مسکن و ازدواج جوانان، همسر شهید و جانباز و یا بانکی که بیشترین میزان تسهیلات ازدواج را پرداخت کرد، شناسایی و با حضور مسئولان ارشد استانی تجلیل می‌شوند.

آقای علوی گفت: برگزاری کارگاه‌های پیش از ازدواج که وظیفه ذاتی وزارت ورزش و جوانان است، و همچنین مشاوره‌های رایگان در مراکز تخصصی مشاوره به مخاطبان و نیازمندان مشاوره خانواده در این هفته انجام می‌شود.

پویش‌های مختلف فضای مجازی برای ترغیب به ازدواج آسان مانند تهیه پوستر و نماهنگ و بارگذاری محتوا‌های ازدواج و خانواده در شبکه چندرسانه‌ای با نام «جوان پسند» نیز از دیگر فعالیت‌های هفته ازدواج در استان سمنان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.