سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامان یافتگی هرج و مرج بصری شهر‌های کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت : هرج و مرج بصری شهر‌های استان باید سامان پیدا کند و از این پس طرح نمای ساختمان‌ها باید به تأیید شهرداری‌ها برسد و پیوسته پروانه ساخت شود.

بهن امیری مقدم گفت : اکنون شاهد یک هرج‌ومرج بصری و رها شدگی طرح نمای ساختمانی در کلان‌شهر کرمانشاه و سایر شهر‌های استان هستیم که لازم است براساس یک طرح کارشناسی، نظم، آرامش و زیبایی لازم را پیدا کند.

به گفته استاندار کرمانشاه از این‌پس باید در تابلوی پروژه‌های ساخت‌وساز شهری علاوه بر جزئیات پروژه، اطلاعات مربوط به طرح نمای پروژه نیز که به تأیید شهرداری رسیده و پیوسته پروانه ساخت شده، قید شود و دقیقاً همین نمای ابلاغی به مالک و سازنده به‌صورت دقیق اجرایی شود.

طرح نمای محلات مختلف هم باید بر اساس یک نقشه کارشناسی و با هدف زیباسازی شهر، نظم یافتن و بهبود ظاهر بصری آن باشد.

این مصوبه باید در تمام شهر‌های استان اجرایی شود و به همه مراجع قضایی و نهاد‌های فنی هم اعلام شود.

شهرداری‌ها موظفند که با قدرت و قاطعیت این مصوبه را اجرا کنند و با هر گونه تخطی از آن برخورد شود و اگر مالکی از اجرای آن سرباز زد، شهرداری مجاز به صدور پروانه پایان کار برای او نیست.

 سامان‌دهی و زیباسازی تابلو‌های شهری دیگر مطالبه استانداری از شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری کرمانشاه است لازم است شهرداری در این زمینه با یک طرح کارشناسی و با همراهی اتاق اصناف و کسبه نسبت به یکسان‌سازی و زیباسازی تابلو‌ها اقدام و وظیفه خود را در قبال شهر و شهروندان به‌درستی ایفا کند.

 نظم بخشیدن به پیاده‌رو‌ها با همراهی کسبه به‌ویژه در اماکن پرازدحام ضرورت دارد که شهرداری کرمانشاه قول داده این مطالبه مردمی را به نتیجه برساند.

هرگز نباید از قوانین و مصوباتی که در راستای آرامش، نظم و زیباسازی شهر است، کوتاه بیایید.

تبدیل باغ به به زمین و خانه مسکونی ممنوع است، شهرداری موظف است برابر قوانین و مقررات موجود که بسیار سختگیرانه هم هست، با متخلفان برخورد کند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.