سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف از هفته ازدواج ترویج ازدواج آگاهانه است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت:میانگین سن ازدواج در زنجان به ترتیب برای آقایان و بانوان استان زنجان ۲۷.۴ سال و ۲۲.۶ سال اعلام شده است.

بازرگان گفت: ۱۰ تا ۱۶ تیر امسال هفته ازدواج نامگذاری شده است و در این راستا برنامه‌های متنوعی طی این هفته برگزار خواهد شد.

اوگفت: اولین برنامه جشن ازدواج در سالروز ازدواج امام علی (ع) با حضرت فاطمه زهرا (س) خواهد بود که با دعوت از مسئولان کشوری و استانی و دستگاه‌های عضو به بهترین نحو برگزار خواهد شد.

او می گوید: خیرینی که در حوزه‌های مختلف به ویژه در امر تهیه جهیزیه مشارکت دارند، می‌توانند در پیشبرد بهتر این کار یاریگر باشند که در این خصوص موسسه آبشار عاطفه‌ها ۱۴ مورد کمک هزینه ازدواج اعطا کرده است.


به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ، نهادینه شدن ازدواج آگاهانه در جامعه زیربنای یک ازدواج پایدار بوده و از طرفی ازدواج به هنگام با توجه به افزایش سن اهمیت بسزایی دارد.


او گفت: تقدیر از ۱۲ مرکز تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده از دیگر برنامه‌ها است که هم اکنون ۱۲ مرکز مشاوره و خانواده در استان زنجان فعال بوده که از این تعداد هفت مرکز در زنجان، چهار مرکز در ابهر و یک مرکز در خدابنده است.


برچسب ها: ازدواج ، ازدواج آسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.