سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب کنکور سراسری در استان اردبیل

نماینده سازمان سنجش در دانشگاه محقق اردبیلی از رقابت بیش از ۲۷‌هزار داوطلب کنکور سراسری در استان اردبیل خبر داد.

ترحم مصری گفت: آزمون سراسری امسال نیز طبق روال سال گذشته طی ۴ روز در حال برگزاری است؛ برگزاری آزمون گروه آزمایشی هنر صبح روز گذشته، گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز، گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی صبح شنبه ۱۱ تیرماه برنامه‌ریزی شده است.

نماینده سازمان سنجش در دانشگاه محقق اردبیلی در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری این دانشگاه با اشاره به ضدعفونی کلیه حوزه‌های کنکور قبل از هر نوبت برگزاری آزمون، افزود: این آزمون در مرکز استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس آموزش‌وپرورش و در شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار، گرمی، مشگین‌شهر، نمین و خلخال برگزار می‌شود.

مصری با بیان این‌که ۲۷هزار و ۵۴ داوطلب در استان اردبیل برای کنکور سراسری ثبت‌نام‌کننده داشتیم، گفت: از این تعداد ۱۶هزار و ۲۰۲ نفر زن و ۱۰هزار و ۸۵۲ نفر مرد هستند.

او ادامه داد: ۲هزار و ۱۹۶ داوطلب در گروه آزمایشی هنر، یک‌هزار و ۶۰۷ داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، ۷هزار و ۳۳۴ داوطلب در گروه آزمایشی علوم انسانی، ۱۲هزار و ۵۰۲ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی و ۳هزار و ۴۱۵ داوطلب در گروه آزمایشی زبان‌های خارجه در استان اردبیل طی این ۴ روز با هم رقابت می‌کنند.

نماینده سازمان سنجش در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به آمار داوطلبان شرکت‌کننده در دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: یک‌هزار و ۲۰۵ داوطلب در گروه آزمایشی هنر، ۲هزار و ۵۷۲ داوطلب در گروه آزمایشی علوم انسانی، ۲هزار و ۷۱۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی و یک‌هزار و ۹۳۴ داوطلب در گروه آزمایشی زبان‌های خارجه در حوزه دانشگاه محقق اردبیلی آزمون خواهند داد.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.