جوان‌ترین داوطلب کنکور از استان اردبیل گفت: در گروه تجربی کنکور خواهم داد وعلاقه زیادی به رشته دندان پزشکی دارم.

شهریار موسی زاده پدر جوان ترین داوطلب کنکور استان اردبیل گفت: دخترم ۳ سال را به شکل جهشی یعنی دو سال از مقطع ابتدایی و یک سال از مقطع متوسطه دوره اول، سپری کرده است به طوری که در سال تحصیلی عادی مشغول خواندن پایه خود و در فاصله خرداد تا شهریور نیز پایه جدید را مورد مطالعه قرار می داد.

به گفته او، برای اینکه هستی بتواند به شکل جهشی در مقطع ابتدایی درس بخواند ابتدا سنجش هوش شد زیرا برای این امر نیاز به نمره هوشی بالای ۱۲۰ است اما هستی توانست نمره ۱۴۰ را اخذ و مجوز تحصیل به شکل جهشی را دریافت کند.

موسی زاده می گوید: در مقطع متوسطه دوره اول نیز برای تحصیل جهشی نیاز به سنجش هوشی دیگری بود که فقط در تهران انجام می شد وی در این امتحان هوشی نیز شرکت کرده و نمره قابل قبول را دریافت کرد.

پدر جوان ترین داوطلب کنکور از استان اردبیل گفت: پس از سپری کردن مقاطع مختلف دوران مدرسه با نمرات عالی امثال هستی آماده کنکور شده و در گروه تجربی شرکت خواهد کرد.

هستی موسی زاده نیز در این باره گفت: با توجه به علاقه شدیدی که به درس خواندن و علم داشتم پایه های درسی را پایین تر از سطح خودم می دانستم لذا تلاش می‌کردم تا سریع‌تر دوران مدرسه را به پایان برسانم.

او می گوید: در گروه تجربی کنکور خواهم داد و علاقه زیادی به رشته دندان پزشکی دارم و تمام تلاش خود را برای قبولی از این رشته به کار خواهم بست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.