سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده تیپ صاحب الزمان (عج) مطرح کرد؛

خدمت رسانی تیپ تکاور صاحب الزمان (عج) سیرجان در مناطق محروم کشور

سردار برخوری گفت: مرزبانی از حساس‌ترین مرز‌های زمینی و خدمت رسانی به مناطق محروم جنوب شرق کشور از خدمات تیپ صاحب الزمان (عج) سیرجان است.

علی یعقوبی، فرماندار ویژه سیرجان  در دیدار با فرمانده تیپ تکاور صاحب الزمان (عج) گفت: امنیت پایدار در تمامی مرز‌های کشورمان را مرهون فداکاری و تلاش‌های بی وقفه غیورمردان نیرو‌های امنیتی، نظامی و انتظامی و به ویژه سپاه پاسداران هستیم که خالصانه جان را بر کف می‌گذارند و از خاک کشورشان دفاع می‌کنند.

سردار روح الله برخوری، فرمانده تیپ صاحب الزمان (عج) نیز ضمن گزارشی از ماموریت یگان تکاوری صاحب الزمان (عج) در مرز ها‌ی جنوب شرق کشور گفت: تیپ تکاور صاحب الزمان (عج) سیرجان، یادگار سرداران و شهدای پرافتخاری است که در تاریخ طلایی دفاع مقدس موفقیت‌های آن در دفتر رشادت‌های لشکر  ۴۱ ثارالله ثبت شده است.

او می گوید: تیپ تکاور صاحب الزمان (عج) سیرجان در سال ۱۳۹۸ به عنوان موفق‌ترین تیپ تکاور در نیروی زمینی سپاه انتخاب شده است.

به گفته سردار برخوری مرزبانی از حساس‌ترین مرز‌های زمینی جهموری اسلامی و خدمت رسانی به مناطق محروم جنوب شرق کشور توفیقی است که در حال حاضر نصیب رزمندگان تیپ صاحب الزمان (عج) شده و رزمندگان پرتلاش این یگان با تمام توان، خود را وقف نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند. 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام خسته نباشید