سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برق ۷۰ دستگاه اجرایی پرمصرف سیستان و بلوچستان قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: برق ۷۰ دستگاه اجرایی پرمصرف این استان به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف اعلام شده، طی ابلاغ قبلی قطع شد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، "خلیل عوض زاده به اهمیت صرفه‌جویی مصرف برق به ویژه در بخش ادارات، گفت: از این تعداد مرکز پرمصرف، ۲۸ مورد فقط در بخش بانک‌های این استان بوده است.

او گفت: با توجه به اخطارهای متوالی نسبت به رعایت سقف و الگوی تعیین شده مصرف؛ این مراکز نسبت به این موضوع بی توجه بوده و برق تعدادی از این دستگاه‌ها امروز سه شنبه، ۷ تیر ماه و دیروز، دوشنبه ۶ تیرماه قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان،  گفت: بیش از ۶۵ اداره پر مصرف این استان نیز، تذکر و اخطار قطع برق دریافت کردند و طبق مصوبه وزارت نیرو، ادارات باید ۳۰ درصد کاهش، نسبت به مصرف دوره مشابه سال گذشته در ساعات ادارای و ۶۰ درصد کاهش مصرف جاری در ساعات غیر اداری را انجام دهند.

او گفت: به صورت روزانه پایش و بازرسی از ادارات توسط پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان انجام می‌شود، و پرسنل این شرکت ضمن ارائه راهکارهای مدیریت مصرف برق، به ادارات و مراکز پرمصرف در نوبت اول تذکر و در صورت عدم کاهش مصرف تا سقف تعیین شده، برق‌شان را قطع خواهند کرد.

عوض زاده در ادامه به قطع برق سه امور این شرکت گفت: علاوه بر پایش و رصد مصرف برق ادارات و دستگاه های اجرایی استان، پایش مصرف برق واحد‌های این شرکت نیز انجام می‌شود و با مدیران اموری که نسبت به رعایت الگوی مصرف تعریف شده کوتاهی کنند به شدت برخورد خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.