سرپرست معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، گفت: خسارت اولیه باد شدید شب گذشته در شهرستان دلگان، ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان ؛ مریم بنده‌ای گفت: به محض اعلام خسارت وارد شده به شبکه برق، تیم‌های عملیاتی این مناطق به محل‌های حادثه دیده اعزام شدند و نسبت به پایداری شبکه برق اقدام کردند.

او گفت: ۵۵ مورد قطعی برق روستایی در ساعت اولیه این اتفاق طبیعی اعلام شد که در حال حاضر تنها ۵ روستای گرون، کهور سوختالی، بهشت آباد، باغنیل و دهنو برق‌شان قطع است.

او  به حجم بالای خسارت وارد شده به شبکه برق گفت: با توجه به حجم خسارت وارد شده، پرسنل این امور همچنان در حال تلاش برای پایداری شبکه برق تعداد باقی مانده مناطق آسیب دیده هستند.

سرپرست معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان،  گفت:۸۱ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف، ۳ دستگاه ترانسفورماتور، ۶ کیلومتر سیم پارگی فشار متوسط و ۱ کیلومتر سیم پارگی شبکه فشارضعیف، مجموع خسارت وارد شده به شبکه برق این منطقه است.

او گفت: وزش باد شدید و باران‌های فصلی از جمله اتفاقات طبیعی این منطقه است که همواره خسارت بسیاری به شبکه توزیع برق وارد می کند و شهروندان گرامی ضمن صبر و شکیبایی، همکاری لازم را با پرسنل شرکت توزیع نیروی برق جهت تسریع پایداری شبکه برق داشته باشند.

بنده‌ای گفت: شهروندان گرامی همچنین در زمان ناپایداری شرایط جوی (بارندگی، آبگرفتگی معابر و طوفان شدید) از نزدیک شدن به تاسیسات برق جدا خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مراتب را به سامانه ۱۲۱(مراکز اتفاقات برق) اطلاع رسانی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار