سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای عملیات ترمیم و مقاوم‌سازی پل «قره‌سو»

شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه از اجرای عملیات ترمیم و مقاوم‌سازی پل «قره‌سو» شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : این عملیات بزودی به پایان می‌رسد.

عادل سلیمانی گفت : یک ماه پیش در گشت زنی‌های روتین روزانه متوجه شدیم که مقداری از دستک‌های زیر پل قره‌سو به سرقت رفته است.

به گفته شهردار منطقه یک کلان‌شهر کرمانشاه در همین راستا، همان روز از سایر پل‌های سطح منطقه بازدید و متوجه شدیم این مشکل برای پل «چم‌بشیر» پیش آمده است که گزارش لازم و مستندات را همان روز به نهاد‌های ذی‌ربط ارسال کردیم.

 بلافاصله پروژه ترمیم، مقاوم سازی، بازسازی و بهسازی پل قره‌سو و پل چم‌بشیر را به عنوان فوریت در دستور کار منطقه قرار دادیم، با تلاش همکاران، مسیر انحرافی پل چم‌بشیر به سرعت و در همان روز‌های ابتدایی اجرا و به اتمام رسید.

 همزمان عملیات ترمیم، مقام سازی، بازسازی و بهسازی پل قره‌سو را شروع کردیم، باتوجه به اینکه اِشل کاری پل قره‌سو بزرگ‌تر بود، به طبع کار بیشتر و زمان بیشتری را هم طلب می‌کرد، اما با تلاش‌های شبانه روزی، این عملیات نیز به روز‌های پایانی خود نزدیک شده است.

او گفت: بنده و تمام مجموعه شهرداری منطقه یک، تمام سعی خود را بر این گذاشته ایم که در کمترین زمان ممکن این پروژه اجرا شود تا بتوانیم خدمتی دیگر را تقدیم حضور مردم کرمانشاه داشته باشیم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.