سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس با خانواده شهید محیط بان منوچهر شجاعیان

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس در آستانه سالگرد شهادت شهید منوچهر شجاعیان در سفر به شهرستان نورآباد ممسنی با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

عطا پورشیرزاد به همراه محسن جوادی رئیس اداره حراست و محسن درخشان مشاور مدیرکل در امور ایثارگران استان از خانواده این شهید والامقام که خالصانه و مضلومانه جان خود را فدای صیانت از انفال الهی کرده بود، دیدار و گفتگو کردند.

او با تجلیل از مقام شامخ شهدای محیط بان  به ویژه این شهید بزرگوار و بزرگداشت یاد و خاطره این شهید در آستانه سالگرد شهادت او از صبر وشکیبایی همسر شهید و فرزندان وی تقدیر بعمل آورد.

شهید محیط بان منوچهر شجاعیان در چهارمین روز از تیرماه سال ۱۳۹۵ در پی گشت و کنترل منطقه ضمن در درگیری با شکارچیان متخلف پارک ملی بمو با شلیک مستقیم گلوله به ناحیه سینه و گلو به مقام والای شهادت رسید.

در ادامه مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس ضمن سرکشی به ادارات شهرستان های نورآباد، با کارکنان اداره شهرستان نور آباد ممسنی و رستم دیدار صمیمانه و چهره به چهره داشته و پس از تبین خط مشی های مدیریتی از نزدیک با مسائل و مشکلات همکاران و معضلات محیط زیستی شهرستان آشنا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.