سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی دادستان جدید قزوین+ قزوین

حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین شد.

 در مراسمی با قدردانی از محمد قاسمی دادستان سابق عمومی و انقلاب قزوین، رجبی به معرفی دادستان جدید قزوین معرفی شد.

قاسمی به عنوان معاون قضایی دادگستری کل استان تهران منصوب شد.

رجبی پیش از این دادستان تاکستان بود.

شعبانی، رئیس کل دادگستری استان قزوین در این مراسم گفت: هفتم تیر سالروز شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ یار باوفایش را گرامی می‌داریم چرا که شهادت، یکی از مختصات بسیار مهم در انقلاب اسلامی است و این ویژگی کشور ما را از بسیاری از کشور‌های دیگر مجزا کرده است.

 به فرموده امام خمینی (ره)، روسا، رییس جمهور، رییس مجلس و رییس دادگاه‌ها همه در معرض امتحان هستند و باید خودشان توجه کنند که قبل و بعد از رسیدن به این مقام چقدر در حالشان تفاوت ایجاد شده است.

 آقای قاسمی بیش از سه دهه مجاهدت و تلاش در دستگاه قضایی داشت و تلاش بسیاری کردیم که در دستگاه قضایی استان قزوین حضور داشته باشد، اما با توجه به لیاقت و شایستگی در منصب جدید در دادگستری کل استان تهران منصوب شد.

 آقای رجبی هم حدود ۱۶ سال سابقه دادستانی در استان‌های مختلف را در کارنامه خود دارد و در جایگاه جدید برای وی توفیق روزافزون طلب می‌کنم.

وقت و استراحت و آسایش ما در مجموعه دادگستری و دادستانی استان از دیگران باید کمتر باشد و از این جهت کار برای آقای رجبی سخت‌تر خواهد بود.

شخص جدید باید هم از نظر کیفیت و کمیت بالاتر از دادستان قبل باشد و برای خدمتگزاری به مردم استان کمر همت ببندد.

فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک هم گفت: رهبر انقلاب سال گذشته در دیدار با مسئولان قوه قضاییه احیای حقوق عامه، احیای واحد‌های تولید، رفع تصرف اراضی و گسترش آموزش را از جمله وظایف این قوه دانستند.

 هر چقدر معاونت پیشگیری تقویت شود، قطعا از بروز ناهنجاری‌ها جلوگیری خواهد شد.

 در صنایع، منابع طبیعی، اوقاف مشکلات عمده‌ای در استان قزوین وجود دارد که در طول دو سال اخیر با همکاری دادگستری استان برخی از این مشکلات حل و فصل شد.

وی خطاب به دادستان جدید گفت: ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله در حوزه حجاب و عفاف در استان به چشم می‌خورد که خواهش می‌کنیم در زمینه زندگی عفیفانه و کاهش طلاق‌ها و مراجعات به دادگاه‌های خانواده، حضور جدی و اثرگذاری داشته باشید.

بعد از این مراسم ساختمان دادسرای جدید افتتاح می‌شود.

این ساختمان در سال ۹۱ قرار بود در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع احداث شود که با توجه به ماموریت‌های دادستانی استان در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع احداث شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.