سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

هزینه‌ ساخت اماکن ورزشی بخش خصوصی به عنوان مالیات محسوب می‌شود

جولایی گفت:تمامی اشخاص حقوقی، خیران و بنگاه‌های اقتصادی که در زمینه ساخت و تکمیل اماکن ورزشی و خانه جوانان با هماهنگی وزارت ورزش اقدام کنند، به عنوان مالیات پرداخت شده آن‌ها محاسبه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ اشخاص حقوقی که با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان به ساخت و تکمیل اماکن ورزشی، خانه جوانان، زمین‌ها و سالن‌های ورزشی اقدام کنند تمامی هزینه‌های آن‌ها از سوی اداره دارایی به عنوان مالیات محاسبه شده و از رقم مالیات کلی آن‌ها کسر خواهد شد.

حامد جولایی گفت:این قانون، فرصت بسیار خوبی برای تمامی اشخاص حقوقی، خیران، فعالان ورزشی بخش خصوصی و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی استان است تا از مزایای معافیت از مالیات به ازای هزینه‌های صرف شده بهره‌مند شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت:در راستای اجرای این قانون آمادگی کامل داریم تا تعامل و همکاری خود را با متقاضیان و داوطلبان داشته باشیم.

جولایی گفت: پروژه‌ها، زمین‌ها و اماکن ورزشی ناتمام و نیمه تمام بسیاری وجود دارد که با کمک این قانون و ایجاد انگیزه در بخش خصوصی و فعالان و خیران ورزش یار می‌توان آن‌ها را به اتمام رساند.

او با اشاره به اینکه سرانه ورزشی استان ۷۰ سانتی متر است، تاکید کرد: این قانون فرصت بسیاری خوبی برای توسعه فضا‌ها و اماکن ورزشی و افرایش سرانه ورزشی استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.