شهردار سنندج با اشاره به احداث فضا‌های ورزشی و تفریحی در مناطق حاشیه‌ای و نواحی منفصل شهری گفت: در این راستا اقدامات لازم برای شناسایی اراضی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سید انور رشیدی شهردار سنندج امروز در جلسه‌ای که به منظور شناسایی اراضی منفصل شهری و مناطق حاشیه سنندج برگزارشد، گفت: یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که شهرداری برای احداث فضای سبز و اماکن تفریحی ورزشی با آن مواجه بوده، کمبود زمین است.

رشیدی با بیان اینکه بسیاری از زمین‌هایی که در سطح شهر وجود دارد یا جزو اراضی ملی بوده و یا در تملک دستگاه‌های دولتی است، گفت: نبود فضای سبز و اماکن تفریحی و ورزشی درنواحی منفصل شهری و مناطق حاشیه‌ای شهر از نیاز‌ها و مطالبات ساکنان این نواحی از شهرداری است.

او می گوید: شهرداری به عنوان نهادی مردمی، در هر نقطه‌ای از سطح شهر که دستگاه‌های دولتی اراضی در اختیار دارند و حاضر به واگذاری باشند آمادگی دارد نسبت به احداث فضا‌های سبز و احداث اماکن ورزشی و تفریحی اقدام کند.

شهردار سنندج گفت: اولویت ما دراین زمینه تعامل با دستگاه‌های دولتی است و امیدواریم که این تعامل و همکاری دو سویه باشد.

رشیدی گفت: برای احداث مکان‌های تفریحی، ورزشی و پارک‌های بزرگ در نواحی منفصل شهری ابتدا لکه‌هایی با کاربری فضای سبز شناسایی و پس از رفع مشکل مالکیت، برنامه‌ریزی لازم در راستای احداث مکان‌های تفریحی و ورزشی انجام می‌شود.

او ابراز امیدواری کرد دستگاه‌هایی نظیر راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، منابع‌طبیعی و اوقاف با رفع مشکل مالکیت زمین در مناطق حاشیه‌ای و نواحی منفصل شهری سطح شهر، شهرداری را در راستای احداث بوستان‌های بزرگ تفریحی و ورزشی یاری دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.