سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان:

هم‌اندیشی و تمرکز بر روش‌های جدید تبلیغی مورد تاکید است

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: هم‌اندیشی و تمرکز بر اهداف و روش‌های جدید تبلیغ باید مباحث اصلی جلسات تبلیغات قرار گیرد.

حجت الاسلام مهدی فوقی امروز در همایش تکریم تبلیغ در راستای تجلیل از مبلغان برتر استان اصفهان، گفت: به مناسبت تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی این رویش نورانی انقلاب اسلامی عرض تبریک به پیشگامان عرصه تبلیغ دارم و تشکیل چنین جلساتی در جای جای استان پهناور اصفهان بسیار مفید و کارآمد خواهد بود.

فعالیت‌های تبلیغی نه فقط در شعار بلکه در عمل به عنوان فردی که دغدغه ارتباط‌گیری با مجاهدان گمنام در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی را دارد، باید تکریم شود و این افتخاری برای ما بوده که دغدغه‌های این افراد را از نزدیک شنیدیم و با چهره‌های آن‌ها آشنا شدیم.

او می‌گوید: هم‌اندیشی و تمرکز بر اهداف این سازمان یکی از مزیت‌های تشکیل جلسه است که بدانیم تحول در تقدیر توسط چنین جمع‌هایی رقم می‌خورد و بر گنجینه گذشته و تبلیغی که سال‌های سال علمای ما دنبال می‌کردند تاکید می‌کنیم.

حجت الاسلام فوقی هجمه جدید دشمن به فرموده رهبر معظم انقلاب بر اعتقادات و شعار دینی متمرکز شده است که بایددفاع و تبیین روش‌های مقابله باید مورد بحث و بررسی در جلسات واقع شود.

افراد بسیاری در گذشته در این مجموعه نورانی بودند که به جد کار کردند که حجت الاسلام بهشتی‌نژاد به عنوان یک شخصیت یپشگام در انقلاب و مبارزات است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: امیدوارم خداوند خیر و برکات ناشی از این فعالیت‌های مجاهدانه را به این جلسات جاری کند تا دنباله‌رو راه شهدایی باشیم که گمنامانه در عرصه تبلیغ قدم برداشتند و شهادتی از جنس شهدای اخیر حرم مطهر رضوی را بر ما عنایت دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.