سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور وارد خراسان شمالی شد/ رئیسی: کشوری می‌تواند مستقل باشد که دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد +فیلم

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بیست و ششمین سفر استانی خود وارد خراسان شمالی شد.

 همزمان با ورود رئیس جمهور به خراسان شمالی ۱۳ وزیر و معاون رئیس جمهور در سراسر استان و شهرستان‌ها نیز حضور دارند و مطالبات مردمی را پیگیری می کنند.
رئیس‌جمهور در سفر یک روزه  خود به خراسان شمالی از بخش‌های اقتصادی و عمرانی استان  بازدید میدانی خواهد کرد.
دیدار با اقشار مردم،دیدار با نخبگان،  شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از جمله برنامه های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.
 
افتتاح کارخانه صنایع لبنی روی میز شورای اداری خراسان‌شمالی می‌رود
 
رئیس‌جمهور در ادامه بیست‌وششمین سفر استانی از نزدیک در جریان مشکلات دامداران و کشاورزان خراسان‌شمالی قرار گرفت.
 
 نبود صنایع لبنی در استان از جمله مشکلات دامداران است؛ موضوعی که قرار شد امشب در دستور کار شورای اداری استان قرار بگیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در جمع خانواده شهدای محله جوادیه بجنورد
 
رئیس جمهور در جمع خانواده شهدای محله جوادیه بجنورد، بر ضرورت حفظ حرمت خون شهیدان از سوی هر کسی و در هر جایگاهی تاکید کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در ادامه برنامه های سفر خود به استان خراسان شمالی با حضور در منزل یکی از شهدای دفاع مقدس با خانواده تعدادی از شهدای محله جوادیه در حاشیه شهر بجنورد دیدار و گفتگو کرد.
 
 
رئیس جمهور در این دیدار خانواده شهدا را پرچم برافراشته انقلاب برشمرد و گفت: خانواده شهدا این پرچم را تا ابد برافراشته نگه خواهند داشت.
حجت الاسلام والمسلمین  رئیسی با تاکید بر جایگاه رفیع خانواده معظم شهدا در جامعه،گفت: هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد باید حرمت خون شهدا را حفظ کند.
 
در این دیدار والدین شهید حجی رمضانی و شهید عیسی دلیر از شهدای دفاع مقدس و همسر و فرزندان شهید فیروز حمیدی زاده از شهدای مدافع حرم حضور داشتند.
 
دیدار رئیس جمهور با اقشار مختلف مردم در بجنورد
 
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در دیدار با اقشار و نخبگان خراسان شمالی گفت: افتخار بزرگی است که امروز در جمع مردم و مدیران خراسان شمالی هستم، این استان مردمانی بسیار با بصیرت و خونگرم دارد و روحیه پذیرایی از زائران امام رضا(ع) را در طول تاریخ تجربه کرده اند.
 
او گفت: مردم خراسان شمالی با گویش های ترک، فارس، ترکمن، تات و فارس در کنار یکدیگر با وحدت زندگی می کنند و مردم این خطه در پیروزی انقلاب اسلامی، حریم و حرم خوش درخشیده اند.
رئیس جمهور گفت: همچنان که تولید محور اصلی اقتصاد است، کشاورزان و صنعتگران استان به خوبی نقش خود را در این حوزه تعریف کرده اند و دانشگاه های خراسان شمالی نیروهای خوبی را پرورش داده اند و باید زمینه کار فراهم شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: استفاده صحیح از امکانات باید مدنظر باشد و در بازدید از پتروشیمی بجنورد متوجه کار بزرگی شدم که آب آنجا باید از پساب استفاده شود و این بعنوان یک ظرفیت برای مردم باقی بماند و تا پایان امسال باید آب این مجتمع در اختیار مردم قرار گیرد و از پساب استفاده کند و این مجتمع برای اشتغالزایی نیاز به توسعه دارد که باید این کار انجام شود.
 
او گفت: کشاورزان باید امیدوار باشند و گردش مالی مناسب داشته و کالای آنها با قیمت مناسب به همراه تسهیلات تضمین شود.رئیس جمهور گفت: خراسان شمالی را از سابق می شناسم و مردم فهیم این استان مسائل ملی را به خوبی رصد می کنند و همچنان که ما با مشکل کرونا مواجه بودیم و روزهای صفر فوتی کرونا را سپری می کنیم؛ در برخی از کشورها تعداد فوتی ها زیاد است که باید از تلاش کادر درمان تشکر کرد چرا که بسیار مجاهدانه جان و زندگی خود را برای سلامت مردم گذاشتند.
 
کشوری می‌تواند مستقل و مقاوم باشد که دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد
 
رئیس جمهور با حضور در مجتمع پتروشیمی خراسان از نزدیک در جریان روند توسعه این واحد تولیدی قرار گرفت.حجت الاسلام و المسلمین  سید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه در ابتدای سفر دولت مردمی به استان خراسان شمالی، با حضور در پتروشیمی خراسان از نزدیک در جریان روند توسعه این واحد تولیدی قرار گرفت و دستورات لازم را برای رفع مشکلات آن صادر کرد.
 
رئیس جمهور در جریان بازدید از این واحد تولیدی که از سال ۱۳۷۵ مورد بهره‌برداری قرار گرفته، گفت: توسعه این واحد تولیدی نیازمند کار جهادی و انقلابی است.او در جمع کارگران پتروشیمی خراسان ضمن استماع مشکلات و دغدغه‌های کارکنان این مجتمع تولیدی با ابراز خرسندی از حضور در جمع این عزیزان گفت: تلاش شما کارگران و کارکنان این واحد تولیدی برای کشور قدرت، امنیت و عزت ایجاد می‌کند.
رئیس جمهور گفت: کشوری می‌تواند مستقل و مقاوم باشد که استقلال اقتصادی و تولید عالی داشته و دستش جلوی بیگانگان دراز نباشد و در نتیجه اقتصاد مقاوم در مقابل تکانه‌های اقتصادی داشته باشد.
 
حجت الاسلام و المسلمین  رئیسی  ضمن خدا قوت به تمامی دست‌اندرکاران این مجتمع پتروشیمی، گفت: گام‌هایی همچون جایگزینی پساب به جای آب شرب که در حال حاضر در این واحد تولیدی استفاده می‌شود، افزایش تولید و اشتغال و حل مشکل مسکن کارگران برای توسعه این واحد تولیدی لازم و ضروری است.
 
رئیس جمهور همچنین بر ضرورت استفاده از نیروی بومی در طرح توسعه پتروشیمی خراسان تاکید کرد.
 
تکمیل پروژه های نیمه تمام در خراسان شمالی
 
رئیس جمهور در بدو ورود به خراسان شمالی گفت: اگر چه از تاسیس استان مدتی می گذرد اما به علت برخی محرومیت ها همچنان شرایط یک استان را ندارد.او پروژه های نیمه تمام را از عمده مشکلات استان اعلام کرد.
 
به گفته او کشاورزی، مرز مشترک با ترکمنستان و نیروی انسانی تحصیل کرده و کارآمد از جمله مهمترین ظرفیت های خراسان شمالی است که در شورای اداری استان این موارد را بررسی و تصویب می کنیم.      
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
رضا رحمانی
۱۳:۲۲ ۰۳ تير ۱۴۰۱
من یادم هست که آقای لاریجانی به بجنورد آمد و وعده ارزانی مسکن راداد فقط یه حرف بود حلا هم می آیندو می روند
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۲ تير ۱۴۰۱
گوش وزارت مسکن را بپیچانید تا از زیر اجرای مالیات خانه های خالی فرار نکنه
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۲ تير ۱۴۰۱
آقای رئیسی امیدواریم بتوانید اوضاع نابسامان اقتصادی را مهار کنید و سامان ببخشید . والا خیلی بد میشود . شرایط خوبی نیست . سرمایه داران و پولداران , در ابتدای جراحی اقتصادی دولت شما, ثروتمندتر شده اند , و مشکلات معیشتی بسیاری از مردم , بخصوص کارمندان دولت (به استثنای مدیران) و حقوق بگیران و مستمری بگیران و ...... که درآمدهای محدود و ثابت در سطح خط فقر و کمتر از آن دارند , واقعا سخت شده . چاره ای عاجل بیاندیشید.وگرنه در برابر خداوند نمیتوانید پاسخگو باشید . حداقل چند قلم کالای اساسی مثل شیر و ماست و برنج و روغن و قند و شکر را مهار کنید . برنج ایرانی از 60 هزار تا 140 هزار شده . یه فکری بکنید ......
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۲ تير ۱۴۰۱
الهی موفق باشید
حصاری
۱۳:۱۵ ۰۲ تير ۱۴۰۱
سلام و درود جناب اقای رئیسی
جناب رئیس محترم جمهور اطلاعات سامانه یارانه رو چند وقته بروز رسانی نکردید -خیلی های مستحق یارانه نیستند ولی همچنان دارن یارانه میگیرند -درامد میلیاردی دارن .لطفا سامانه تون رو بروز کنید ببینید چه خبره.
اهالی بره ره
۱۵:۲۹ ۰۲ تير ۱۴۰۱
بخیل مال مردم ۳۰۰هزار ، فوقش ۴۰۰هزار تومان قطع کردند چی گیر تو می آید .
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۲ تير ۱۴۰۱
سلام
تو رو خدا یه فکری به حال این جوونهای بیکار بکنید ادارات و سازمانهای دولتی از بس بازنشسته دعوت به کار کردن شدن اسایشگاه سالمندان !
آخه درسته جوونها بیکار باشن بعد بازنشسته ای که همه حق و حقوقش رو گرفته باز دوباره برگرده سر کار و جای یه جوون رو بگیره؟
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۲ تير ۱۴۰۱
دوستان فقط مقاومت کنید
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۲ تير ۱۴۰۱
درود بر آقای رییسی
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۲ تير ۱۴۰۱
دورود بر رئیس جمهور کاری کشورمون،
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۲ تير ۱۴۰۱
سلام اقای ریسی خواهشمندم بیایید مناطق محروم جنوب استان کرمان
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۲ تير ۱۴۰۱
اومدن تنها چ سودی داره وقتی مشکلی حل نمیشه
ناشناس
۱۰:۴۹ ۰۲ تير ۱۴۰۱
درود به آقای رئیسی رئیس جمهور انقلابی
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۲ تير ۱۴۰۱
الله اکبر
تا اخر ایستاده ایم
تا اخرین نفس می ایستیم