سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدود ۵ هکتار از اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان رفع تصرف شد

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رفع تصرف و خلع ید حدود پنج هکتار از اراضی دولتی به ارزش بیش‌از ۱۷۱ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون با اجرای حکم قضایی توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد.

عطاء اله اکبری گفت: این میزان رفع تصرف اراضی دولتی طی ۱۶ عملیات از دست اشخاص فرصت‌طلب و سودجو توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان خارج شده است.

او گفت: بیشترین رفع تصرفات این مدت استان به شهرستان زاهدان اختصاص دارد و  به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت‌المال را دارند، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از تمام توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می کند.

او گفت: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در مواجهه با زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه‌روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.