سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خبرداد؛

تخصیص ۲۶ شعبه تخصصی قضایی برای رفع مشکلات تولید در استان مرکزی

حجت الاسلام موسوی گفت: مشکلات حوزه‌های دانش بنیان در حوزه تسهیلات و حمایت‌ها و ارائه محصولات فناورانه و بازار مصرف است.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در نشست با فعالان دانش بنیان به مناسبت هفته قوه قضاییه مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

در روز نخست هفته قوه قضاییه جلسه‌ای با فعالین تولید دانش بنیان استان مرکزی برگزار و مسایل و مشکلات در حوزه دانش بنیان مطرح شد که در این راستا مشکل قضایی وجود نداشت که نیاز به ورود به صورت درون سازمانی داشته باشد.

هرچند به لحاظ سیاست‌های قوه قضاییه پیش بینی‌ها انجام و در سطح استان ۲۶ شعبه تخصصی برای رفع مشکلات حوزه تولید و صنعت به صورت عام و دانش بنیان به صورت خاص تخصیص داده شده است.

مشکلات حوزه‌های دانش بنیان در حوزه تسهیلات و حمایت‌ها و ارایه محصولات فناورانه و بازار مصرف است که متاسفانه محصولات بی کیفیت وارد می‌شود و عملا توان مقابله با آن محصولات از تولید کننده گرفته شده چراکه ان‌ها با ارز و تعرفه پایینتر وارد می‌شوند و این توان رقایت را می‌گیرد.

در حوزه تولید فناورانه و دانش بنیان مقرر شد جلسات مرتب برگزار و مسائل و مشکلات تفکیک و پیگیری لازم انجام و در پایان هر فصل نتایج ارائه شود.

سال گذشته بازدیدی از پارک علم و فناوری صورت گرفت که دبیر کارگروه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مشکلات از جمله توسعه فیزیکی فضای پارک را پیگیری و به نتایح مثبت رساندند همچنین دسترسی به پارک نیز نیازمند احداث روگذر و زیرگذر است که این مهم نیز در دست پیگیری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.