خطیب نماز جمعه اراک گفت: شناسایی و کشف شبکه قاچاق فرآورده‌های نفتی و سوخت مایه افتخار است و از سپاه پاسداران قدردانی میکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک مطالبی به شرح زیر بیان کرد: احتیاجی به بستن مغازه‌ها نیست و حتما با بیان مشکلات میتوانیم پیگیری هایی در جهت رفع مباحث اقدام کنیم. 

او افزود:بعضی صنایع اکنون به جای گره گشایی، مشکل درست می‌کنند به عنوان مثال یک کارخانه کوچک دانش بنیان با همدلی کارکنانش در مسیر خودکفایی کشور حرکت می‌کند که البته کم نیستند. 

او گفت: روس‌ها قرارداد فعالیت در پارس جنوبی دارند و تنها آذرآب می‌تواند تجهیزات مورد احتیاج آن‌ها را بسازد، چرا که کارخانه دارای کارگران با مهارتی است که باید به دور از فتنه انگیزی‌های اندک افراد مراقب حرمت و آبروی کشور باشند. 

وی اضافه کرد:چشم و چراغ امت اسلام و قلب طپنده جهان اسلام، پس از شهادت پدر بزرگوارشان، امام رضا(ع) در مدینه بوده و این تکیه گاه تا امروز ادامه داشته است.

خطیب نماز جمعه اراک گفت: از لحاظ نظری و عملی، امام رضا(ع) در دوران حضور خود در مرو، مباحث اعتقادی و امامتی را مطرح و از فرصت‌ها استفاده کردند و در حدود ۴۹۰ روایت از ایشان در حوزه امامت ثبت شده است. در واقع این روایات در حوزه امامت، شرطی برای تحقق توحید در جامعه است و درس توحید را باید در دانشگاه ائمه اطهار(ع) آموخت. 

او افزود:این نهاد با فرمان امام راحل انتظام بسیار دقیقی یافت و در کنار سپاه پاسداران فعالیت این نهاد، یکی از مهمترین و اثربخش‌ترین اقدامات انقلاب به شمار می‌رود. 

جهاد در هر عرصه، پیشرفت، سربلندی، قطع وابستگی به بیگانگان در کشور را رقم می‌زند. 

او گفت:شناسایی و کشف شبکه قاچاق فرآورده‌های نفتی و سوخت مایه افتخار است و از سپاه پاسداران قدردانی میکنیم و مایه تأسف و تأثر است که ده‌ها میلیون لیتر سوخت کشور در قالب یک شبکه خارج شود، مگر حساب و کتاب در کشور وجود ندارد که چنین اتفاقی رخ می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.