سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت‌نام مدرسه تابستانه خلاقیت و ایده پردازی فارس

ثبت نام مدرسه تابستانه خلاقیت و ایده پردازی استان فارس آغاز شد.

روابط عمومی بنیاد نخبگان فارس اعلام کرد: بیست و ششمین دوره مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی ویژه دانش آموزان متوسطه اول استان فارس در تابستان برگزار می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی fars.bmn.ir و برای ثبت نام تا ۱۰ تیر به نشانی https://eform.farsedu.ir/collect/form/login/۸۲۷ مراجعه کنند.

دانش آموزانی که در سال تحصیلی آینده (۱۴۰۲-۱۴۰۱) وارد پایه تحصیلی هشتم و نهم خواهند شد می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

مهمترین اهداف مدارس خلاقیت و ایده پردازی شامل: آشنایی با تفکر خلاق و تکنیک‌های پرورش خلاقیت؛ آشنایی با مبانی حل مساله؛ آشنایی با تفکر تحلیلی و تصمیم گیری منطقی؛ خود تنظیمی و انضباط شخصی، آشنایی با مدیریت پروژه و زمان؛ تقویت هوش اجتماعی؛ آشنایی با پژوهش و مستند سازی علمی و انجام کارگروهی و تیمی است.

از دیگر اهداف این مدارس آشنایی با مهارت‌های خاص خلاقیت، الگو پذیری دانش آموزان از جامعه نخبگانی، ایجاد انگیزه و نشاط در دانش آموزان و آشنایی با مبانی نوآوری است.

برگزیدگان این رویداد به عنوان سفیران خلاقیت توسط مجمع خیران نخبه پرور فارس به مدت حداقل یک سال مشمول جایزه تحصیلی خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.