سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان تعمیرات واحد اسید سولفوریک پتروشیمی ارومیه

مدیر عامل پتروشیمی ارومیه گفت: تعمیرات واحد اسید سولفوریک پتروشیمی ارومیه برای نخستین بار بدون حادثه ناتوان‌کننده در مدت ۲۶ روز با موفقیت به پایان رسید.

پژمان اسدی گفت: تعمیرات اساسی واحد اسید سولفوریک پتروشیمی ارومیه برای نخستین بار با انجام ۳۰ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت کار مداوم و بدون حادثه ناتوان‌کننده در مدت ۲۶ روز با موفقیت به پایان رسید.

مدیر عامل پتروشیمی ارومیه می گوید: واحد اسید سولفوریک در خردادماه امسال برای عملیات تعمیرات اساسی از سرویس خارج شد که پس از ۲۶ روز تلاش بی وقفه گروه‌های مختلف کاری و با استفاده از ظرفیت تولید داخل و همکاری با تولیدکنندگان و قطعه‌سازان داخلی اجرا شد و با موفقیت مجدداً در مدار تولید قرار گرفت.

به گفته وی به‌منظور حفظ تولید و بهینه‌سازی ظرفیت و رفع مشکلات و تنگنا‌های واحد در محور‌های تولید، ایمنی، انرژی و زیست‌محیطی مبنای تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای این اقدام بود که با توکل به خدای متعال و تلاش مجدانه گروه‌های فنی و تخصصی، تمامی اقدامات باکیفیت محقق شده است.

اسدی هدف اصلی تعمیرات در واحد تولید اسید سولفوریک را تزریق خون جدید در رگ‌های تجهیزات و دستگاه‌ها به منظور افزایش تولید با سطح ایمنی بالاتر و راندمان و کیفیت مطلوب خواند و افزود: با آغاز مجدد تولید در واحد اسید سولفوریک در سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرینی شاهد افزایش تولید در پتروشیمی ارومیه یا شاروم خواهیم بود.

پتروشیمی ارومیه یکی از شرکت‌های تابعه پترول است که در عرضه ۵ گروه محصول از جمله اسید سولفوریک فعالیت می‌ کند و در حال حاضر این فروارده پتروشمی به عنوان یک محصول استراتژیک، در قالب خوراک واحد‌های سولفات آمونیم و سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه استفاده می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.