سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به حسابرسی در شهرداری دزفول

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: حسابرسی شهرداری در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، اولویت نخست کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر دزفول باشد.

محمدحسن پرآور گفت: میزان تحقق بودجه در سال ۱۴۰۱ در سه بازه زمانی در برنامه کمیسیون برنامه و بودجه قرار گیرد و گزارش چهار ماهه، ۶ ماهه و۹ ماهه ارائه شود که اگر انحرافی صورت گرفته یا میزان مطالبات به حد نصاب نرسیده جلوی انحراف گرفته شود.

او با تاکید بر ضرورت پایش، اجرا و نظارت بودجه شهرداری گفت: اگر در این سه بخش کارمان را به درستی انجام دهیم می‌توانیم بگوییم سال ۱۴۰۱ را بدون بحران جلو بردیم تا بودجه به تحقق علمی برسد.

رییس شورای اسلامی شهر دزفول می گوید: ضعیف‌ترین قشر نظام جمهوری اسلامی پرسنل و کارگران شهرداری هستند که هم از نظر دریافتی و هم از نظر رفاهیات در پایین‌ترین سطح جامعه قرار دارند و با کمترین حقوق و سخت‌ترین کار‌ها شامل فضای سبز، هرس درختان آبیاری، پاکسازی و آتش نشانی را انجام می‌دهند.

به گفته او باید برنامه ریز به ریز این موارد بررسی و حقوق پرسنل به موقع آن‌ها پرداخت شود، برنامه و بودجه در ۴ ماه اول به این موضوع بپردازد.

این مقام مسئول گفت: مسیر هیات‌های عزاداری از الان که ۴۰ روز قبل از محرم است بررسی و شود تا مشکلی پیش نیاید.

او گفت: باید با صرفه جویی در مصرف آب و برق شرایطی ایجاد کنیم که مردم در وضعیت بد و گرما بدون برق نباشد و باید با فرهنگ صرفه جویی، کم آبی و بی برقی را مدیریت کنیم و از این مرحله به درستی عبور کنیم.

پرآو می گوید: طبق دستورالعمل سازمان برق استان ساعات، اوج مصرف برق از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۶ و از ۲۰ تا ۲۳ است و درخواست شده از برگزاری جلسه در این ساعات خودداری شود تا مصرف برق حداقل برسد لذا باید تلاش شود در جلسات کمیسیون‌ها نیز مصرف برق رعایت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: مصوبه اخیر در خصوص پرداخت ۱۰ درصدی حق الجلسه اعضای شورا به عنوان مالیات است که باید گزارش روند کار به استان ارائه شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.