سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در نمایشگاه صنایع دستی اهواز

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به برپایی نمایشگاهی از آخرین آثار و دست‌ساخته‌های هنرمندان و صنعتگران در هفته صنایع دستی در اهواز گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال محصولات صنایع دستی در این دوره از نمایشگاه به فروش رفت.

شکراله قاسمی گفت: برگزاری نمایشگاه یک رویداد اقتصادی است که مشارکت کنندگان در نمایشگاه اطلاعات و دانش خود را با یکدیگر مبادله کرده که این امر باعث ایجاد فرصت‌های جدید شغلی، افزایش سطح تولید و فروش و ایجاد زمینه‌های نوین در امر تجارت و صنعت می‌شود.

او می‌گوید: برگزاری نمایشگاه یکی از ابزار‌های مطلوب در زمینه بازاریابی است لذا طیف وسیعی از مخاطبان را در برمی‌گیرد که هریک دارای اهداف و انگیزه‌های خاص بوده که در سطح بازدید کنندگان و صنعتگران و... قابل تفکیک است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، نبود آشنایی صنعتگران با شیوه‌های نوین عرضه و فروش، ضعف در برند سازی محصولات تولیدی صنایع دستی، وجود مشکلات اقتصادی و گران شدن مواد اولیه را از جمله چالش‌های این نمایشگاه بیان کرد و گفت: این عوامل باعث شده صنعتگر نتواند به میزان کافی تولید داشته باشد و موجب کمبود تقاضا در این زمینه شده است.

به گفته این مقام مسئول؛ برپایی نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی محصولات تولیدی صنعتگران، متمرکز بودن و تنوع محصولات تولیدی مختلف در رشته‌های گوناگون و جذب بیشتر بازدید کننده می‌شود.

آقای قاسمی گفت: برگزاری نمایشگاه در جهت حفظ و ترویج صنایع دستی و ایجاد بستر فروش نقش مهمی برعهده دارد و می‌تواند ظرفیتی مناسب برای معرفی محصولات تولیدی و بومی خوزستان و ترغیب صنعتگران به تولید بیشتر باشد.

در نمایشگاه صنایع‌دستی اهواز که از ۲۰ تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در محل بازارچه دائمی "شهیدکجباف" برپا شد، ۳۴ هنرمند در رشته‌های حصیربافی، چرم، گلیم‌بافی، فیروزه‌کوبی، زیورآلات، صدف‌دوزی، قلم‌زنی، چوقابافی، سفال و مینای سفال و... به معرفی آخرین آثار تولیدی خود پرداختند. شکراله قاسمی گفت: برگزاری نمایشگاه یک رویداد اقتصادی است که مشارکت کنندگان در نمایشگاه اطلاعات و دانش خود را با یکدیگر مبادله کرده که این امر باعث ایجاد فرصت‌های جدید شغلی، افزایش سطح تولید و فروش و ایجاد زمینه‌های نوین در امر تجارت و صنعت می‌شود.

او می‌گوید: برگزاری نمایشگاه یکی از ابزار‌های مطلوب در زمینه بازاریابی است لذا طیف وسیعی از مخاطبان را در برمی‌گیرد که هریک دارای اهداف و انگیزه‌های خاص بوده که در سطح بازدید کنندگان و صنعتگران و... قابل تفکیک است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، نبود آشنایی صنعتگران با شیوه‌های نوین عرضه و فروش، ضعف در برند سازی محصولات تولیدی صنایع دستی، وجود مشکلات اقتصادی و گران شدن مواد اولیه را از جمله چالش‌های این نمایشگاه بیان کرد و گفت: این عوامل باعث شده صنعتگر نتواند به میزان کافی تولید داشته باشد و موجب کمبود تقاضا در این زمینه شده است.

به گفته این مقام مسئول؛ برپایی نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی محصولات تولیدی صنعتگران، متمرکز بودن و تنوع محصولات تولیدی مختلف در رشته‌های گوناگون و جذب بیشتر بازدید کننده می‌شود.

آقای قاسمی گفت: برگزاری نمایشگاه در جهت حفظ و ترویج صنایع دستی و ایجاد بستر فروش نقش مهمی برعهده دارد و می‌تواند ظرفیتی مناسب برای معرفی محصولات تولیدی و بومی خوزستان و ترغیب صنعتگران به تولید بیشتر باشد.

در نمایشگاه صنایع‌دستی اهواز که از ۲۰ تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در محل بازارچه دائمی «شهیدکجباف» برپا شد، ۳۴ هنرمند در رشته‌های حصیربافی، چرم، گلیم‌بافی، فیروزه‌کوبی، زیورآلات، صدف‌دوزی، قلم‌زنی، چوقابافی، سفال و مینای سفال و... به معرفی آخرین آثار تولیدی خود پرداختند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.