سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در اردبیل تکمیل می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در جهت افزایش سرانه ورزشی استان تکمیل ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی از اولویت‌های این اداره کل است.

سجاد انوشیروانی گفت: در جهت افزایش سرانه ورزشی استان تکمیل ۹۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان اردبیل از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از قابلیت آب و هوایی استان اردبیل جهت برگزاری اردو‌های مختلف ورزشی و افزایش درآمد خبر داد و گفت: شرایط آب و هوای مطلوب و مستعد این استان و ۴ فصل بودن آن بهترین فرصت برای میزبانی تیم‌ها است.

انوشیروانی با اشاره به سرانه ورزشی استان اردبیل که به طور میانگین ۶۰ صدم مترمربع است و در این میان شهرستان کوثر بیشترین سرانه ورزشی و شهرستان اردبیل کمترین سرانه ورزشی را دارند گفت: البته در تلاشیم با تکمیل ۹۰ پروژه نیمه‌تمام که ۴۱ پروژه آن مانند خانه وزنه‌برداری استان، استخر جانبازان، سالن سرپوشیده دوومیدانی مجموعه ورزشی علی دایی و تالار وزنه‌برداری اردبیل فعال است در افزایش سرانه فضای ورزشی استان موثر باشیم.

او تحقق افزایش سرانه ورزش استان اردبیل را نیازمند تعامل و همکاری دستگاه‌های ذیربط خصوصا استانداری و مدیریت برنامه بودجه دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در بحث توسعه ورزش‌های زمستانی نیز استان اردبیل چندین پیست اسکی استاندارد و اسکی چمن دارد که می‌تواند حتی در زمستان نیز میزبان تیم‌ها باشد.

انوشیروانی در پایان با اشاره به مرزی بودن این استان، احداث کمپ تیم ملی در اردبیل را راهی برای کمک به اقتصاد استان عنوان کرد بطوریکه شاهد حضور تیم‌های باشگاهی و ملی کشورمان و حتی تیم‌های خارجی کشور‌های منطقه خواهیم شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.