مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۲۵ پروژه عمرانی فعال در حوزه ورزشی در سطح استان وجود دارد.

سجاد انوشیروانی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۵ پروژه عمرانی فعال در سطح استان وجود دارد گفت: با جذب اعتبارات لازم تا پایان سال جاری، ۱۰ پروژه عمرانی ورزشی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه با فرماندار و روسای هیات‌های ورزشی شهرستان گرمی گفت: با توجه به اینکه اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۰ در پایان سال به حساب اداره کل واریز شد بعضی از پروژه‌های ورزشی نیمه فعال شدند.

انوشیروانی در خصوص زیرساخت‌های شهرستان گرمی و شروع فاز دوم استادیم ایثار هم گفت: در فاز اول چمن استادیوم به بهره برداری رسید و در سال ۱۴۰۰ اجرایی شد و در فاز دوم امیدواریم بحث روشنایی و سکو‌های تماشاگران هم در اختیار فوتبال دوستان و هواداران قرار گیرد.

او در خصوص سالن ورزشی روستای انی گفت: در سال ۱۴۰۱سالن این روستا و زمین مینی فوتبال روستای قره قیه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین به تعمیرات سالن روستای زیوه و زهرا اشاره کرد و گفت: تعمیرات این دو سالن در دستور اداره کل است و تا پایان سال با تامین اعتبارات لازم از منابع استانی انجام خواهد شد.

انوشیروانی در خصوص سالن ۳ هزار نفری شهرک ولیعصر گفت: برای شروع این پروژه به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با رایزنی‌های انجام گرفته با نماینده مجلس در شهرستان گرمی و همچنین با پیگیری‌های لازم از وزارت ورزش و جوانان امیدواریم این اعتبار برای شروع پروژه در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار بگیرد تا شروع این پروژه را در سال جاری شاهد باشیم.

او در خصوص رفع مشکل تمرینات هیئت‌های ورزشی گفت: رایزنی‌های لازم با مستاجران سالن‌های ورزشی انجام خواهد گرفت و برای تمرینات هیئت‌های ورزشی سانس به خصوصی را برای این موضوع اختصاص خواهیم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص تجهیزات و وسایل ورزشی در رشته‌های مختلف می‌گوید: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز وسایل ورزشی در رشته‌های مختلف جذب شد و با توجه به نیاز‌های هر شهرستان در سال ۱۴۰۱ توزیع خواهد شد.

انوشیروانی گفت: برای رفع نواقصات اماکن ورزشی شهرستان نیاز به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که اداره کل ورزش و جوانان در اعتبارات ملی و اعتبارات استانی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال این اعتبار را برای تعمیر اماکن ورزشی این شهرستان اختصاص داده است.

او می‌گوید: برای توسعه و پیشرفت ورزش امید داریم که اسپانسر‌ها و حامیان ورزشی حمایت‌های لازم را در خصوص تیم داری و هیات‌های ورزشی انجام دهند و در حال حاضر باید از همین داشته‌های خود استفاده بهینه را بکنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پایان گفت: متولی اصلی هیات‌های ورزشی فدراسیون‌ها هستند و بیش از ۵۰ درصد از اعتبارات و مطالبات خود را باید از طریق فدراسیون‌ها پیگیری کنند و هیات‌های شهرستانی هم تحت حمایت و نظارت هیات‌های استان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان و شهرستان‌های تابعه هم بعنوان پشتیبان هیات‌های ورزشی در حد توان انجام وظیفه خواهند کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار