سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفکیک وظایف پلیس ۱۱۰ از کلانتری‌های استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموریت‌های فوریت‌های پلیس ۱۱۰ از کلانتری‌های مرکز و شهرستان‌های استان اصفهان از امسال تفکیک و به تدریج به صورت جداگانه انجام می‌شود.

سردار سرتیپ محمدرضا میرحیدری گفت: هم اینک ماموریت‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به گشت و کلانتری‌ها ارجاع و به صورت مشترک با حوزه پلیس پیشگیری انجام می‌شود.

تفکیک این ماموریت، جزء اولویت‌های نیروی انتظامی استان برای کلانشهر اصفهان در سال ۱۴۰۱ است که جلسات هماهنگی آن صورت گرفته است و با تامین نیروی انسانی محقق خواهد شد.

اوتامین نیروی انسانی را مهمترین موضوع برای انجام این اقدام بیان کرد و گفت: تفکیک ماموریت‌ها به تخصصی شدن فعالیت‌های پلیس ۱۱۰ و همچنین کاهش حجم کار کلانتری‌ها و رسیدگی بهتر به وظایف محوله در این مراکز منجر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان چنین اقدامی را به مصلحت مردم در ارائه خدمت تخصصی و سریع پلیس ۱۱۰ دانست و گفت: ارائه خدمت توسط یگان تخصصی و رسیدگی به موقع به مراجعان کلانتری از دیگر آثار تفکیک‌ماموریت‌های پلیس ۱۱۰ با کلانتری است.

به گفته سردار میرحیدری در نخستین اقدام، تفکیک ماموریت‌ها در کلانشهر اصفهان و پس از آن در دیگر شهرستان‌ها انجام می‌گیرد.

بر اساس اعلام فرماندهی انتظامی استان اصفهان، روزانه به صورت متوسط ۱۲ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.