رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از شناسايی وانهدام اعضای یک باند 3 نفره سارقان منزل وكشف 10 ميليارد ريال اموال مسروقه خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سعيد سليميان  اظهار داشت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت از منزل در غرب شهر اصفهان،بررسي موضوع در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهي اصفهان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: كارآگاهان تحقيقات خود را دراين زمينه آغاز و با انجام يك سري اقدامات تخصصی پليسي موفق به شناسايي 3 سارق حرفه اي منزل شدند و همه آنها را دستگير کردند.

اين مقام انتظامي گفت: متهمان در بازجوئی های بعمل آمده به سرقت 10 میلیارد ریال اموال منزل طی 14 مورد سرقت اعتراف کردند .

سرهنگ سليميان افزود: تاکنون تعداد زيادي از مالباختگان مورد شناسائي قرار گرفتند و متهمان پس از تشكيل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائي تحویل داده شدند.

رئيس پليس آگاهي اصفهان در پايان به همشهريان توصيه کرد : از وسائل ايمني منزل از قبيل نرده و دزدگير و... استفاده کنيد ، قفل درب ورودي منزل را به حفاظ توپي مجهز کرده به نحوي که خارج از درب قرار نگيرد، از درب هاي آکاردئوني و ضد سرقت براي آپارتمان استفاده کنيد ، پنجره هاي مشرف به کوچه داراي حفاظ و نرده باشند ، درب بالکن و پشت بام به قفلهاي مطمئن و حفاظ مجهز باشد ، در صورت مشاهده افراد يا خودروهاي مشکوک که بصورت بي هدف و گاهأ با چند سرنشين مبادرت به ديدزني از منزل مي کنند با پليس 110 تماس بگيريد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.