سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ حجاب و عفاف باید به یک گفتمان تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فرهنگ حجاب و عفاف باید به یک گفتمان تبدیل شود و این موضوع باید در دانشگاه‌ها برجسته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: از سالیان پیش تعدادی از دستگاه‌ها برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مشخص شدند که بحث ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را انجام دهند که اگر به وظایف خود در طول این سال‌ها توجه می‌کردند امروز مشکلات کمتر بود.

وی می گوید: برای ترویج بهتر فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه کارگروه زیست عفیفانه زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی با حضور دستگاه‌های مرتبط تشکیل و برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف مصوباتی را داشته باشند که این مصوبات در شورای فرهنگ عمومی تصویب و اجرایی شود.

امام جمعه خرم آباد گفت: مباحث فرهنگی در دانشگاه‌ها باید به گفتمان تبدیل شود و حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها باید با موازین شرعی و اسلامی همراه باشد، زیرا دانشگاه یک مکان مقدس است که نیاز است دانشجویان با رعایت حجاب و عفاف ارزش آن را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی می گوید: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها باید با گفتمان سازی رواج پیدا کند، اساتید بسیجی و انجمن‌های اسلامی و نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌ها به این امر مهم توجه ویژه کنند.

وی گفت: دانشگاه‌ها باید برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تلاش کنند و دانشجویان باید با ظاهری مناسب و در خور شان دانشگاه اسلامی در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند، برای تحقق این مهم باید کار فرهنگی انجام داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.