سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان بیان کرد

کمبود تولید مصالح ساختمانی استاندارد از معضلات پروژه‌های عمرانی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: کمبود تولید مصالح ساختمانی استاندارد و قابل رقابت در استان از مهم‌ترین معضلات موجود در اجرای پروژه‌های عمرانی است.

 بیک مداح در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت:   بنیاد مسکن ناچارا به منظور جبران کمبود مصالح مورد نیاز خود اقدام به خرید مصالح از مبادی خارج از استان می‌نماید که علاوه بر محروم شدن فرصت اشتغال از تولید کنندگان داخل استان سبب افزایش هزینه حمل مصالح و بهای تمام شده پروژه‌های ساختمانی می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان   گفت: تا کنون ساخت پروژه‌های اقدام ملی توسط بنیاد مسکن در استان به صورت میانگین ۲۵ درصد پیشرفت داشته است و همه تلاش‌ها براین است تا ساخت پروژه‌ها همگام با برنامه زمانبندی و با کمترین تاخیر صورت گیرد.

او می گوید: در زاهدان پروژه ۷۲۳ واحدی شهرک قدس در ماه‌های گذشته آغاز شده که در قالب ۱۱ بلوک در زمینی به مساحت ۴.۵ هکتار در بلوار پرستار احداث میشود. در حوزه سراوان نیز در قالب پروژه‌های مختلف، بیش از ۶۵۰ واحد در حال ساخت است که برخی تا ۴۰ درصد پیشرفت داشته اند.

او گفت: ساخت بیش از ۲ هزار ۶۰۰ واحد مسکونی در شهر‌های سیستان و بلوچستان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: اجرای پروژه‌های حوزه مسکن شهری در ۲ قالب بنیاد ساخت، گروه ساخت انجام می‌شود که درگروه بنیاد ساخت، کلیه مراحل را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عهده دار است و در گروه ساخت، تنها ارائه تسهیلات به متقاضیان و نظارت برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.