سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص اعتبار ۵ هزار میلیاردی به راه‌های جنوب فارس

به گفته فرماند ار ویژه لارستان فارس مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال به طرح‌های راه‌سازی جنوب فارس اختصاص یافت.

داریوش دهقان گفت: ۵ هزار میلیارد ریال در قالب وام از محل ماد ه ۵۶ برای شتاب‌بخشی د ر اجرای طرح ملی و نیمه‌کاره به محور لار- جهرم – بند رعباس اختصاص یافت.

او گفت: تخصیص این مبلغ علاوه بر اعتبارات ابلاغی از محل‌های مختلف د ر بود جه ۱۴۰۱ برای پروژه ملی و جاده ترانزیتی لار- جهرم- بند رعباس است.

فرماندار لارستان گفت: پارسال ۲ هزار میلیارد ریال از همین محل یعنی ماده ۵۶ و از طریق بانک ملی به این طرح اختصاص یافت که تاکنون بخشی از آن معاد ل ۶۰۰ میلیارد ریال به اد اره‌کل راه و شهرسازی لارستان ابلاغ شد ه است.

او گفت: از آنجا که این محور تردد انواع خودرو‌های سبک و سنگین به ویژه کامیون‌های حامل مواد سوختی و غذایی د ر محور جهرم- لارستان- بندرعباس همواره پرترافیک و حادثه‌ خیز است که با اتمام این طرح حجم ترافیک در این جاده آرامش و به مرد م منطقه و رانندگان به همراه خواهد داشت.

این محور ترانزیتی و پرتردد، اما ناایمن اگرچه در حوزه جغرافیایی دو استان فارس و هرمزگان است که مرکز ثقل و نقطه اتصال شمال به جنوب کشور نیز محسوب می‌شود که تردد روزانه و ترافیک سنگین تریلر‌های حامل مواد سوختی و غذایی در این مسیر از مناطق مختلف کشور است که بر اساس گزارش اد اره‌کل راه و شهرسازی حد ود ٢٠٤ کیلومتر از طرح احداث باند دوم این محور در حوزه لارستان قرار دارد که تاکنون احداث باند د وم در طول ٣٢ کیلومتر از این طرح به اتمام رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.