سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هتک حیثیت خانم جوان به خاطر اختلاف حساب

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی از شناسایی فردی خبر داد که به خاطر اختلاف حساب اقدام به هتک حیثیت شاکیه در بستر اینستاگرام کرده بود.

سرهنگ الوانی گفت: خانم جوانی با مراجعه به پلیس فتا شکایتی مبنی بر اینکه شخص ناشناسی در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار مطالب کذب و توهین آمیز کرده و موجب هتک حیثیت و سلب آسایش وی و خانواده شده است را مطرح کرد که بررسی موضوع پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او گفت: شاکیه در اظهارات خود عنوان داشت مدتی است که فردی در بستر اینستاگرام پیام‌های خلاف شأن را به من نسبت داده و همچنین به صورت پیامکی به صورت مداوم برای بنده مزاحمت ایجاد می‌کند.

 سرهنگ الوانی گفت: با توجه به اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا متهم که پسر جوانی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به این پلیس احضار شد.

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: ابتدا متهم منکر بزه ارتکابی شد، ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده توسط کارشناسان این پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و بزه انتسابی را پذیرفت و در اظهارات خود عنوان داشت مدتی پیش شاکیه ماشین خود را جهت انجام یک‌سری خدمات به مغازه آورده بود و بعد از انجام خدمات دچار اختلاف حساب شدیم که اقدام به انجام این عمل کردم.

او گفت: شهروندان به هیچ وجه اختلافات شخصی و کاری را به فضای مجازی نکشانند و هرکس در فضای مجازی به توهین، تهدید و نشر اکاذیب. اقدام کند به موجب قانون جرم محسوب شده و قانون‌گذار برای آن مجازات تعیین کرده است لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

برچسب ها: پلیس فتا ، هتک حیثیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.