سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطالبه ۵۲۲ میلیارد تومانی آموزش و پرورش کرمانشاه از سفر رئیس جمهور

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از مطالبه ۵۲۲ میلیارد تومانی آموزش و پرورش کرمانشاه از سفر رئیس جمهور خبر داد.

سلمان محمدی گفت : با توجه به نزدیک بودن سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه طی جلساتی با حضور استاندار کرمانشاه، معاونین و مسئولین سایر دستگاه‌ها بررسی و کارشناسی‌های لازم از مسائل و مشکلات شناسایی انجام گرفته است.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با کارشناسی خوبی که از مسائل موجود در تمام حوزه‌های استان کرمانشاه صورت گرفته می‌توان امیدوار بود که در سفر رئیس جمهور اعتبارات لازم و مورد نیاز برای حل و پیش برد کمبود‌های استان کرمانشاه لحاظ شود.

مبلغ ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل استخر‌های دانش آموزی درشهرستان‌های کرندغرب و روانسر توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۱ و سالن‌های ورزشی شهرستان‌های اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، صحنه و استخر کرمانشاه نیاز است.

تخصیص مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل و نوسازی مدارس تخریب شده توسط نوسازی و تجهیز مدارس کشور در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

 ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش مورد نیاز است.

حدود ۲۳۰ مدرسه کانکسی و سنگی در روستا‌های دور افتاده وجود دارد که طبق این تفاهم نامه و به استناد سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در نظر داریم تا سال ۱۴۰۲ تمام مدرسه کانکسی و سنگی برداشته شوند.

مبلغ ۷۵ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان توسط نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به‌منظور هوشمندسازی مدارس توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ پیش بینی شده است.

به طور کلی مبلغ ۵۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و توسعه پروژه‌های آموزشی در استان کرمانشاه مورد نیاز بوده که در سفر رئیس جمهور بر تأمین آن تاکید خواهد شد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.