سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد در زیرساخت‌های فرهنگ و هنر با کمبود‌ زیادی مواجه است

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: نبود نگارخانه، سینما و سالن از مهمترین نیاز‌های منطقه است که هنرمندان را با مشکلات زیادی مواجه ساخته است.

رحیم بایزیدی گفت: هنرمندان مهابادی هرساله نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی نیز عناوین فراوانی را بخود اختصاص می‌دهند که این امر نشان دهنده وجود استعداد‌های بسیار خوب در عرصه هنری در این شهرستان است که باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های فرهنگی هنری این شهرستان ابراز امیدواری کرد که با همفکری، تعامل و همدلی بین مسئولان و مردم بالاخص اصحاب فرهنگ و هنر بتوان شرایط مساعدی برای ساخت، تکمیل و تجهیز مراکز فرهنگی و هنری در این شهرستان فراهم کرد.

بایزیدی گفت: هفته فیلم و عکس مهاباد، در شکل غیررقابتی برگزار شد، در کنار برگزاری نمایشگاه عکس گروهی در بخش فیلم نیز ۲۴ فیلم تولیدی نمایش داده شد.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: از مجموع ۲۴ فیلم، ۲۰ فیلم داستانی و چهار فیلم مستند بود که در طول ۲ روز و در چهار سانس مختلف هر روز از ساعت ۱۱ در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای علاقه‌مندان به نمایش درآمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.