سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام زائران بیت الله الحرام از فرودگاه بین‌المللی بیرجند

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: زائران بیت الله الحرام در ششم و هفتم تیرماه از فرودگاه بین‌المللی بیرجند اعزام می شوند.

طهماسبی گفت: پس از گذشت ۲ سال از اپیدمی کرونا و برگزار نشدن مناسک حج، امسال هزار و ۲۴ نفر از  خراسان جنوبی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند به جده اعزام می‌شوند.

او گفت: فرودگاه بیرجند از سال ۱۳۹۶ به عنوان ایستگاه پروازی حج تمتع انتخاب و تا سال ۹۸ پرواز‌های حج از فرودگاه انجام شد، امسال نیز به عنوان چهارمین سال ششم و هفتم تیر ماه میزبان زائران خواهد بود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: پرواز‌های رفت حج تمتع دوشنبه ششم تیر آغاز می‌شود و اولین پرواز دوشنبه ساعت ۰۸:۴۵، دومین پرواز ساعت ۱۸:۳۰، سومین پرواز سه‌شنبه ساعت ۰۶:۲۵ و چهارمین پرواز ساعت ۱۸:۰۰ بیرجند را به مقصد جده ترک خواهد کرد.

طهماسبی گفت:  زائران اعزامی از فرودگاه بیرجند مدینه بعد هستند و مانند سنوات گذشته به دلیل ازدحام و ترافیک در فرودگاه امسال نیز مراسم بدرقه در مکان‌های تعیین شده توسط سازمان حج و زیارت برگزار خواهد شد و امکان حضور بدرقه‌کنندگان در فرودگاه نیست.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: فرودگاه بیرجند در این ۲ روز به‌صورت ۲۴ ساعت فعالیت می‌کند و امیدواریم همچون سال‌های گذشته رضایت زائران را کسب کنیم.

مجموع زائران و عوامل اعزامی از استان خراسان جنوبی در سال جاری هزار و ۲۰۰ نفر هستند که یک کاروان از فرودگاه مشهد و مابقی کاروان‌ها پنجم و ششم تیر ماه از فرودگاه شهید کاوه بیرجند عازم سرزمین وحی می‌شوند.

پیش‌بینی شده مدت سفر زائران امسال ۲۷ تا ۳۰ روز باشد.

مسافران و زائران می‌توانند قبل از سفر با اطلاعات پرواز فرودگاه بیرجند به شماره ۱۹۹ برای کسب آخرین وضعیت پرواز‌ها تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.