سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار سمپوزیوم بین المللی دو روزه راینوپلاستی و جراحی پلاستیک

سمپوزیوم بین المللی دو روزه راینوپلاستی و جراحی پلاستیک با حضور متخصصان این حوزه از سراسر کشور و تعدادی از متخصصان بین‌المللی در محل بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه آغاز به کار کرد.

مدیرگروه گوش و حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دبیر اجرایی سمپوزیوم بین المللی جراحی پلاستیک صورت و بینی گفت : گردهمایی که با همت سرپرست دانشگاه و باتلاش مجموعه گروه‌های گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک برگزار شده، اولین سمپوزیم راینولوژی کشور است که کرمانشاه افتخار برگزاری آن را دارد.

منوچهر فاضلی گفت: در این سمینار ۲ روزه میزبان اساتید بزرگ کشور و انجمن راینولوژی ایران هستیم که از تجربیات آن‌ها بهره‌مند خواهیم شد.

در عمل جراحی که به صورت زنده انجام خواهد شد، از تبادل تجربیات اساتید برجسته دنیا استفاده می‌کنیم و پزشکان با جدیدترین دستاورد‌های علمی روز دنیا آشنا خواهند شد.

برگزاری این گردهمایی نقش مهمی در به روز نمودن آموزش گوش و حلق و بینی و راینوپلاستی برای دستیاران خواهد داشت، از حمایتی که انجمن راینولوژی و اساتید بزرگ راینولوژی در برگزاری این سمپوزیوم با ما داشتند بسیار سپاسگزارم

برگزاری نخستین سمینار علمی کرمانشاه در دوران بعد از کرونا

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : سمپوزیوم بین المللی دو روزه راینوپلاستی و جراحی پلاستیک نخستین سمینار علمی کرمانشاه در دوران بعد از کرونا است.

قباد محمدی گفت : هدف از برپایی این رویداد را گرد هم آمدن صاحب نظران، پزشکان و اساتید حوزه راینوپلاستی، گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک است همایش‌هایی از این دست تاثیر بسزایی در انتقال تجارب علمی دارند، خصوصا در رشته‌های مهم نظیر جراحی که استفاده از دانش روز بسیار مهم است، در غیراینصورت پزشکان از علم روز عقب خواهند ماند.

در این دو سال عمده همایش‌های علمی در سراسر جهان به صورت آنلاین برگزار می‌شد، سمینار‌های آنلاین به اندازه سمینار‌های حضوری در انتقال دانش و تجربیات اثرگذار نیست.

کرمانشاه یکی از قطب‌های مهم درمانی و جراحی کشور از دیرباز است اگرچه در سال‌های جنگ کمی دچار عقب افتادگی شدیم و خروج نخبگان را داشتیم، اما خوشبختانه طی سال‌های اخیر این کاستی‌ها به خوبی جبران شد و هم اکنون شاهد پزشکان، جراحان و اساتید ارزشمندی در کرمانشاه هستیم که از مهمترین پتانسیل‌های استان به شمار می‌روند.

 هم مرزی با عراق ظرفیت دیگری برای کرمانشاه است که باعث می‌شود بیماران متعددی از این کشور برای استفاده از خدمات درمانی و جراحی به ما مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.