سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندارد سازی ۹۰ درصد جایگاه های سی ان جی کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در راستای توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیار‌های ‏اداره استاندارد، تاکنون ۹۰ درصد جایگاه‌های سی ان جی استان ‏استانداردسازی شده اند.

جهانبخش نوکانی امروز در دیدار با مدیرکل استاندارد کردستان گفت: تامین ایمنی و حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از بروز ‏حوادث غیرمترقبه از مزایای استاندارد سازی جایگاه‌های سی ان جی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: ‏کارشناسان این شرکت و اداره استاندارد به صورت دوره‌ای از این جایگاه‌ها بازدید و نسبت ‏به رفع نواقص و موارد پرخطر با هدف حمایت از ایمنی و سلامت شهروندان و مصرف ‏کنندگان اقدام می‌کنند که امیدواریم تا پایان سال همه ‏جایگاه‌ها موفق به دریافت ‏گواهینامه استاندارد شوند. ‏

به گفته او روزانه بیش از ۵۴۰ هزار متر مکعب سی ان ‏جی در ۵۴ باب جایگاه سی ان جی در استان مصرف می‌شود.

نوکانی با بیان اینکه کالیبراسیون ۳۴۴ نازل جایگاه‌های استان انجام و گواهینامه ‏سلامت از اداره استاندارد دریافت شده است، گفت: در راستای ایفای نقش مسوولیت اجتماعی و تحقق حقوق شهروندی، نظارت و ‏بازرسی‌های دوره‌ای این شرکت از ۸۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ‏جایگاه‌های سی ان جی استان با هدف آزمایش تلمبه‌ها و استانداردسازی جایگاه‌های سی ان ‏جی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است. ‏

او ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب اداره کل استاندارد استان با این ‏شرکت‏، از هماهنگی لازم برای برگزاری جلسه‌ای با حضور اداره استاندارد استان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان و انجمن صنفی جایگاه‌داران استان ‏برای انجام کالیبراسیون تلمبه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی مجاری عرضه استان ‏توسط اداره استاندارد خبر داد.

 مدیرکل استاندارد کردستان هم گفت: استانداردسازی همه جایگاه‌های سی ان جی در استان ضروری است و این اداره کل آمادگی دارد در این زمینه با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با جدیت عمل کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.