سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف خودرو ماهی فروش دوره گرد

رئیس شبکه دامپزشکی بهاباد گفت: تیزبینی کارشناسان دامپزشکی مانع از ورود گوشت آبزی حرام به چرخه مصرف مردم شد.

محمدعلی دادگرنیا گفت: خودرو وانت که به صورت دوره گردی و بدون داشتن مجوز دامپزشکی اقدام به فروش ماهی در سطح شهر بهاباد می‌نمود توقیف و از ورود گوشت آبزی حرام به چرخه مصرف مردم جلوگیری شد.

این مسئول گفت: در بازرسی انجام شده از این خودرو، مقدار ۲۲ کیلو گرم گوشت حرام (کوسه) کشف و نسبت به معدوم سازی آن اقدام شد و فرد متخلف را که با هدف سودجویانه اقدام به عرضه این محصولات می‌کرد به مراجع قضایی معرفی شد.

دادگرنیا گفت: با توجه به نقش حلیت گوشت مصرفی در سلامت روح و روان شهروندان نظارت بر فراورده‌های خام دامی مورد عرضه به شهروندان مورد توجه جدی دامپزشکی است و در صورت مشاهده ضمن حذف محصول با فرد خاطی به صورت جدی برخورد می‌شود.

رئیس شبکه دامپزشکی بهاباد گفت: ضروری است شهروندان برای تأمین سلامت خود و خانواده هایشان خرید فراورده‌های مصرفی از مراکز معتبر انجام دهند و به ممهور بودن فراورده‌ها به مهر و لیبل دامپزشکی و تارخ تولید و انقضا مندرج بر روی محصول دقت کنند.

او در ادامه بابیان آنکه در بین انواع آبزیان دریایی فقط ماهی فلس دار و میگو حلال گوشت هستند، از شهروندان خواست از خرید گونه‌های مشکوک آبزیان خودداری و شکایات خود را ازطریق تلفن ۱۵۱۲ به اداره کل دامپزشکی اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد و سلامت عمومی جامعه حفظ شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.