سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰۰ وعده غذای گرم در خمین توزیع شد

رابط کانون‌های خادم‌یاری خدمت رضوی در شهرستان خمین گفت: ۵۰۰ وعده غذای گرم همزمان با دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا (ع) بین خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر و برخی مناطق روستایی این شهرستان توزیع شد.

محمدعلی هاشمی گفت: این وعده‌های غذایی از سوی بنیاد کرامت رضوی با همکاری خیران کانون خدمت رضوی و موکب ساقی عطشان خمین طبخ و توزیع شد.

او می گوید: تامین هزینه این تعداد غذای گرم از سوی خیران دوستدار اهل بیت (ع) بوده و کانون‌های خادم‌یار در مساجد شهر و روستای خمین پخت و توزیع آن را عهده‌دار بودند.

رابط کانون‌های خادم‌یاری خدمت رضوی در شهرستان خمین گفت: ۳۸ بسته گوشت گوسفند به ارزش ۳۰ میلیون ریال با کمک خیران، امام جماعت و هیات امناء و کانون خدمت رضوی محله‌ای مسجد جامع ریحان بین نماز گزاران توزیع شد.

هاشمی می گوید: ۲۰ کانون تخصصی و موضوعی با حضور خادم‌یاران در خمین تشکیل شده که خدمات مختلفی به مردم زادگاه امام راحل ارایه می‌کنند.

او گفت: این کانون‌ها با حضور افراد متخصص در زمینه آموزش‌های پیش از ازدواج و مشاوره، حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، محرومیت‌زدایی و سایر امور فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند.

اجرای طرح خادم‌یاری رضوی در راستای منویات مقام معظم رهبری و با هدف بهره‌مندی همه زائران و ارادتمندان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه امام رضا (ع) از خدمات آستان قدس در سراسر کشور آغاز شد.

خمین در جنوب استان مرکزی است و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.