سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت ایران خودروی خراسان:

قطعات وارداتی شرکت هایما در ایران خودرو خراسان داخلی سازی می‌شود

مدیرعامل شرکت ایران خودروی خراسان گفت: امسال این شرکت داخلی سازی ۳۰ درصد از قطعات وارداتی محصولات شرکت هایما را در دستور کار قرار داده است.

بیژن زاهدی فرد گفت: شرکت ایران خودرو خراسان قطعات وارداتی دو محصول ۵ S و ۷ S پلاس از شرکت هایما را مونتاژ کرده است و آن‌ها را تولید می‌کند.

او گفت: علاوه بر افزایش تیراژ تولید ۵ S و ۷ S هایما پلاس برنامه تولید هایما ۸ S در دستور کار ایران خودرو خراسان قرار دارد که طبق هدف‌گذاری انجام شده، امسال به بازار عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان گفت: همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) خط تولید وانت آریسان ۲ با تولید روزانه ۲۰ دستگاه آغاز شد که با افزایش تولید آن و ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی جدید تا پایان سال می‌توان به تولید ۴۰ هزار دستگاه از این خودرو در سال رسید.

زاهدی فرد گفت: خودرو وانت آریسان ۲ کاملا داخلی بوده و با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان تغییراتی در آن ایجاد شده است که از جمله آن طراحی و ساخت شاسی یکپارچه این خودرو برای اولین بار در ایران با استفاده از دانش بومی است.

او گفت: تنوع رنگی محصول، افزایش قدرت موتور، افزایش حجم منبع گاز سی. ان. جی و افزایش امکانات رفاهی سرنشین و راننده از سایر تغییرات وانت آریسان ۲ است.

هم اکنون شرکت ایران خودرو خراسان ۲ مدل از خودروی "هایما" و پژو ۴۵ اس. ال. ایکس و پژو پارس تولید می‌کند و ظرفیت اسمی تولیدش در طول سال، ۱۶۸ هزار دستگاه است. این شرکت به عنوان یکی از ۶ سایت زیرمجموعه گروه صنعتی ایران خودرو برای پنج هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.