سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به اصفهان:

۱۳ برنامه برای سفر رئیس جمهور به اصفهان در دستور کار است

رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به استان اصفهان از برگزاری ۱۳ برنامه در سفر حجت الاسلام رئیسی به اصفهان خبر داد.

محمدرضا جان نثاری گفت: سفری امن، ایمن و مؤثر برای سفر رئیس جمهور به استان اصفهان در دستور کار ویژه داریم، باید توجه داشت که برنامه‌های زیادی برای این سفر تدارک دیده شده و همه مسائل امنیتی مورد توجه باشد ضمن اینکه باید در هر شرایطی تکریم مردم در دستور کار باشد.

او می‌گوید:برای این سفر هفت کمیته داریم که همه دستگاه‌ها باید در این سفر به صورت آماده باش باشند و درگیر و دار نامه نگاری نماند، در شهرستان‌ها باید همه امکانات در اختیار فرمانداری باشد.

رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به استان اصفهان گفت: باید ظرفیت‌های معطل مانده در شهرستان‌ها به وزرایی که در زمان سفر رئیس جمهور به استان در شهرستان‌ها حضور می‌یابند، نشان دهند چرا که این پروژه‌ها و ظرفیت‌ها در شورای اداری استان بررسی خواهد شد.

به گفته جان نثاری ۱۳ برنامه برای سفر رئیس جمهور به اصفهان در نظر گرفته شده است که در قالب برنامه‌های مستقل و یا ادغام شده این برنامه‌ها اجرا خواهد شد.

رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به استان اصفهان گفت: دیدار با علما و روحانیون، دیدار با کارآفرینان و فعالان اقتصادی، دیدار با اقشار مردمی، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور شورای اداری استان، بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی و شرکت‌های دانش بنیان موفق و دیدار با شماری از علما، نشست خبری و بدرقه از جمله این برنامه‌ها است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
کی.....................