استاندار اصفهان:

دولت سیزدهم چاره‌ای جز حذف یارانه و ارز ترجیحی نداشت

مرتضوی گفت: در حوزه اقتصادی باید ترمیم‌هایی در دولت قبل صورت می‌گرفت که نه تنها انجام نشد، بلکه چوب حراج به ذخایر ارزی هم زده شد.

سید رضا مرتضوی گفت: در حوزه اقتصادی باید ترمیم‌هایی در دولت قبل صورت می‌گرفت که نه تنها انجام نشد، بلکه چوب حراج به ذخایر ارزی هم زده شده، و متاسفانه دولت گذشته با اتخاذ تصمیماتی در زمینه ارز بلای خانمان سوزی را سر کشور آورد، بنابراین دولت سیزدهم چاره‌ای جز حذف یارانه و ارز ترجیحی نداشت چرا که خزانه ارزی خالی شده بود.

 به گفته او در عرصه جراحی اقتصادی توسط دولت، قطعاً مشکلاتی هست که امیدداریم با نظارت بیشتر، تلاش و تدبیر وضعیت رو به بهبودی برود.

استانداراصفهان معتقد است در بحث موضوعات متعدد اقتصادی، چون مسکن هم باید این اتفاق مبارک و همت جهادی، چون واردات واکسن رقم بخورد، لذا دولت سیزدهم همه امکانات خود را به عرصه میدان آورده و تصمیمات خوبی در شورای عالی مسکن گرفته تا مشکل مسکن تا حدودی در کشور حل شود.

مرتضوی می گوید بخشی از مشکل مسکن در کشور ناشی از کمبود عرضه و بخشی دیگر ناشی از عدم نظارت است،  امید داریم با تحقق ساخت یک میلیون مسکن توسط دولت سیزدهم، این مهم محقق شود.

به گفته او به صورت شبانه روز پیگیر  موضوع زاینده رود هستیم و این موضوع همچون نگرانی غالب مردم اصفهان دغدغه اصلی ما نیز هست و مطمئن باشید غفلتی نشده است.

مرتضوی تاکید کرد: به احتمال قوی این هفته میزبان رئیس جمهور خواهیم بود، البته تاکنون چندین زمان برای سفر رئیس جمهور تعیین شده بود که به دلیل مشکلاتی، این سفر تعویق افتاده است. برای اینکه سفر رئیس جمهور برای استان دارای دستاورد‌ها و ماحصل خوبی باشد، نشست‌های مختلف مشورتی با سطوح متعدد جامعه برگزار شده است و مسئولین برای تعیین پروژه ها‌ی مختلف چندین ماه فکر و بررسی کرده اند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۳:۱۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
آبرسانی از دریاچه ملی سد کارون چهار به استان چهارمحال و بختیاری و اصفهان راهکاری بسیار خوب برای نجات دستهای خشک و دستهای کوهپایه ایی و بیابانی است.
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyar Zagrosi
۱۳:۱۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
انتقال آب از دریاچه بزرگ و ملی کارون چهار راهکاری ملی برای نجات استانهای بیابانی کشور عزیزمان است.
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسی
۱۳:۰۹ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
از رودهای ملی همه سهم دارند و مخصوصا سرچشمه ،طومار شیخ بهایی هم مربوط به مردمان پایین دست رود بود و نه بالادست و بالا دست همیشه مستقل و جدا گانه بود.